Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampereen incel

Vierailija
16.05.2026 |

https://yle.fi/a/74-20225429

Nuori mies on uhkaillut naisia väkivallalla ja tappamisella Tampereen busseissa. Soittakaa herkästi 112.

Jotenkin tulee mieleen Huoris.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisia sinimustia vissiin, vai onko persuvaikuttaja kuten Kotkan tuontomunaäijjä?

Vierailija
2/8 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

👊🏿👴🏿🤜🏿

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/8 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alankin kantamaan itsepuolustusvälineitä bussissa. Mieluummin menen vankilaan kuin annan jonkun sekopään uhkailla minua. Poliisit voivat haistaa pas can kun ovat ihme nössöjä eivätkä asialle mitään tee. Toivottavasti joku muu tekee. Varmasti asiaan olisi jo puututtu jos kyseessä olisi muu kuin kantis

Vierailija
4/8 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alieeni kirjoitti:

Alankin kantamaan itsepuolustusvälineitä bussissa. Mieluummin menen vankilaan kuin annan jonkun sekopään uhkailla minua. Poliisit voivat haistaa pas can kun ovat ihme nössöjä eivätkä asialle mitään tee. Toivottavasti joku muu tekee. Varmasti asiaan olisi jo puututtu jos kyseessä olisi muu kuin kantis

Jaaha, antifakin tuli paikalle. Muista vaan, että sulla ei ole lupaa tuohon sun vastamielenilmaukseesi.

Vierailija
5/8 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

👊🏿👴🏿🤜🏿

Kyllä lemmikeillä on oikeus. 

6/8 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alieeni kirjoitti:

Jaaha, antifakin tuli paikalle. Muista vaan, että sulla ei ole lupaa tuohon sun vastamielenilmaukseesi.

Millä perusteella/"logiikalla" olen antifa? Oletko poliisi kun olet noin äkäinen vai kenties kyseinen uhkailija? Alkoiko pelottamaan pientä tuhkamu naa

Vierailija
7/8 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alieeni kirjoitti:

No ihan lapasiahan poliisit ovat kun eivät ole voineet tehdä muka mitään tuolle ihmiselle ja hänestä on tehty useita rikosilmoituksia. Hän on uhkaava ja vaarallinen muille ja ehkä myös itselleen tässä vaiheessa.

8/8 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alieeni kirjoitti:

No ihan lapasiahan poliisit ovat kun eivät ole voineet tehdä muka mitään tuolle ihmiselle ja hänestä on tehty useita rikosilmoituksia. Hän on uhkaava ja vaarallinen muille ja ehkä myös itselleen tässä vaiheessa.

Poliisit ovat kai tanssimassa Sinisessä Osterissa niin eivät kerkeä tekemään oikeasti tärkeitä töitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi