Miksi h*ssä joku haluaa posliiniksi?
Karvaton pimppi muistuttaa lapsen pimppiä! Se on sairasta, sairasta!
Kommentit (16)
Miten voit edes verrata niitä keskenään?!
karvaton ei ole hygieenisempi vaikka niin moni luulee ja siltä voi tuntua.
suihkua vähän tiuhempaa, ainakin tuolla alakerrassa.
Eteen voi jättää " kultaisen kolmion" , niin näyttää kyllä taatusti ihan aikuiselta naiselta ;) Mutta kyllä suuseksin kannalta taatusti on miehestä kuin miehestä kivempi, ettei tartte karvoja syljeskellä! Sitäpaitsi se on kivan sileä ja hygieeninenkin :D
Vierailija:
Mutta kyllä suuseksin kannalta taatusti on miehestä kuin miehestä kivempi, ettei tartte karvoja syljeskellä!
No karvojen syljeskely erikseen, mutta karvat on kivoja ihan suuseksinkin kannalta. Ja paljon eroottisempaa.
nimim. taatusti mies
Hygieniasyihin on vaikea uskoa, taitaa olla rapakon takaa tullutta muotia ja kammoa kaikkea kohtaan, mikä näyttää mahdollisesti epähygieeniselta, vaikkei olisikaan.
En koskaan ikinä missään nimessä ole ajellessani itseäni posliiniksi mieltänyt, että alapääni alkaa muistutta lapsen alapäätä. Ihan sairasta edes tuollaista heittää kehiin mitä ap nyt heitti:( Mä en ymmärrä mihin maailma on mennyt kun ap:n kaltaisia ihmisiä oikeesti on olemassa....Kaikki mikä poikkeaa nk. normaalista tai vähänkään on erilaista on heti jotenkin sairasta tai epänormaalia.
halauisin, että mieheni ympärileikataan kun minua on alkanut kuvottaa se saakutin esinahka :X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X siinä roikkuu YÖK ja karvatkin saisi ajaa pois!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En taatusti otakkaan suihin päin jos ne karvat ei siistiydy edes!!!!!
Olen ap:n kanssa samaa mieltä, vastenmielistä on ajella kaikki pois. Siisteys -PYH. Kuka aikuinen ei osaa karvojaan puhtaana pitää?
ihmisen karvoilla on tarkoitus ja genitaalikarvoituksen tarkoitus on pitää sukupuolielimet puhtaampina ja varmistaa, että lika kulkeutuu ulospäin eikä sisäänpäin. Nykyihminen ei sitä välttämättä tarvitse, koska voi pestä itsensä ja vaatteensa päivittäin. Karvojen poistaminen ei millään tavalla vähennä limakalvojen eritystä tai hikoilua tai kuukautisia, joten kaikki samat eritteet on henkilöllä housuissaan on hän poistattanut karvansa tai ei. Se riippuu vain pesemisestä. Pesemisen puutteessa töhkä kulkeutuu joko poispäin genitaaleista (jos on karvat) tai ihan mihin sattuu (jos ei ole kervoja).
Mun puolestani kukin saa tehdä karvoilleen mitä haluaa, kun meillä kerran nuo suihkut on.
Ja jos aikuinen nainen on posliinina, niin jonkinnäköinen pikkutyttö-lookki siinä on hakusessa.
Ei tulis mieleenkään tuollaiset pervo-pedofiili jutut jos karvat on poistettu!!
Ok,minä ja mieheni ollaan sitten pedoja!
Sairasta, sairasta...