Millaisille ihmisille tämä maailma on rakennettu?
Millaisille ihmisille tämä maailma on rakennettu?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Miehille isolla ämmällä. Ja pienellä gigulilla.
Niille on maailma tehty. I love it!
Lihaville naisille, jotka makaavat hyväsiskoverkostojen korruptoituneiden järjestöjen toimistoissa juoruillen, valehdellen ja syöden kampaviinereitä. Palkka 12 000e/kk. Veronmaksajien rahoilla.
Maailma on kaikille, yhteiskunnan rakentavat ihmiset itse.
"Niin on maailma rakennettu, ettei tänne tule toista kertaa ikävä"
-Paavo Haavikko-
Terveille, tuottaville, hyödyllisille.
Vierailija kirjoitti:
Tehokkaille,a
Ei tehokkuus riitä. Pitää myydä itsensä ja ostaa nuoleskella.
Narsisteille, psykopaateille ja väkivaltaisille ihmisille . Sellaiset näköjään pärjää elämässä ja heitä ihaillaan . Hyvät ihmiset elää elämänsä köyhänä ja yksin .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehokkaille,a
Ei tehokkuus riitä. Pitää myydä itsensä ja ostaa nuoleskella.
Käytännössä ollahuora.
Hyvillä geeneillä kauniiksi / komeaksi syntyneitä . He pääsevät parisuhteeseen ja saavat seksiä . Heidät hyväksytään töihin ulkonäön perusteella ja ystäviä löytyy .
Ihminen tekee itse oman elämänsä.
t.Osakemiljonääri
Vierailija kirjoitti:
Narsisteille, psykopaateille ja väkivaltaisille ihmisille . Sellaiset näköjään pärjää elämässä ja heitä ihaillaan . Hyvät ihmiset elää elämänsä köyhänä ja yksin .
Steinbeck: Hyvien ihmisten kylä
En nuoleskel e ketään enkä keneltäkään,a🤭
Eikö sen rakenna lopulta jokainen itselleen. Tarjolla on vaikka mitä, osan voi jättää huomioimatta ja paneutua niihin asioihin mitkä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisteille, psykopaateille ja väkivaltaisille ihmisille . Sellaiset näköjään pärjää elämässä ja heitä ihaillaan . Hyvät ihmiset elää elämänsä köyhänä ja yksin .
Steinbeck: Hyvien ihmisten kylä
Hyvien ihmisten juhla
Kaikenlaisille. Mutta psykopaattisimmat ja häikäilemättömimmät yleensä pääsevät huipulle tässä aineellisessa maailmassamme. Tosin toisin seuraavassa maailmassa.
Miehille isolla ämmällä. Ja pienellä gigulilla.
Niille on maailma tehty. I love it!