Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jee, hoitovapaalla ja reilu tonni käteen :o)

Vierailija
10.05.2007 |

Sain juuri tiedon Kelasta että iltatyöni (32-40h/kk) ei vaikuta myönnettyyn hoitolisään (miehelläni on melko pienet tulot, jonka vuoksi sen sain) vaan tuloraja jää juuri siihen että tuon määrän voin tehdä kk:ssa töitä ilman lisän menettämistä. Nyt kun veroprosetti on pieni (hain muutosverokortin) jää kotihoidontuesta, hoitolisästä, kuntalisästä ja palkasta käteen n 1000 egeä.

Helpotus kun muuten olisi aika tiukilla.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin aika kituuttamista muuten olla kotihoidontuella pelkästeen.

Mutta varo jottet saa " mätkyjä" . Itse jouduin maksamaan n. 300¿ takaisin kun kaiken piti olla ok. Mutta palkka tulot oli silti liian isot.. Jotkut työnantajat kun antaa mennä kk rajan yli.. =(

Ja ei sitten perikkään sillä korkeammalla % sitä ylimenevää osaa..

Mutta onneksi ette joudu kituuttamaan =D Hauskempaa olla kotonakin sillon (tiedän kokemuksesta =) )

Vierailija
2/2 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä palkanlaskija on tosi hyvä ja tarkka noiden rajojen kanssa. Jos nyt sattuisi kuitenkin mätkyjä tulemaan niin onneksi siinä vaiheessa on jo taas itse töissä ja normaalipalkalla, josta jää säästöön.

Mun oli tarkoitus vielä mennä tekemään toistakin työtä (viikonloppukeikkaa) mutta nyt jätän sen kun siitä menisi 33,5 % veroa, joten ei kannata kun sitten menettäisi tuon hoitolisän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla