Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka eivät pyöri oikeastaan ollenkaan somealustoilla? (keskustelupalstoja ei lasketa)

Vierailija
20.04.2026 |

Ikää mulla on 28. Mulla on ainoastaan pari sometiliä ja niitäkin käytän vain harvakseltaan. Ei ole oikeastaan mitään kiinnostusta yhtään ahkerampaa käyttöä kohtaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook on minulla kyllä loppunut melkein kokonaan. Instassa päivittäin käyn mutta lopetin toisen tilini jossa oli harrastuksesta. Työttömänä ei voi ottaa riskiä että virkailija alkaa syyttää yrittäjäksi ja lopettaa tuet.

Vierailija
2/7 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. En kestänyt FB:tä aikoinaan. Aion kokeilla Instaa, mutten odota että joku vanha tuttu tuppaa sinne. Estän epätoivotut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole facea, instaa eikä muutakaan vastaavaa.

Kukaan ei löydä musta yhtään mitään googlettamalla nimeni. 

Olen yli nelikymppinen. Face oli mulla aikoinaan, mutta lähdin sieltä ennen koronaa.

Vierailija
4/7 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson Instasta vain parin sukulaisperheen kuulumiset. Toimii lähinnä valokuva- ja videokansiona.  Aikaa menee noin 10 minuuttia viikossa. FB:n vilkaisen korkeintaan kerran kuukaudessa jos sitäkään.

Vierailija
5/7 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vain pari sometiliä"?!

Mulla on nolla sometiliä. Täällä keskustelupalstalla kyllä pyörin, tykkään tällaisesta anonyyminä kirjoittelusta. Mitään kuvia tms. en itsestäni tosiaankaan halua laittaa nettiin.

Vierailija
6/7 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein aikanaan päätöksen n.20v sitten ettei ole mun juttu ja en ole kyllä katunut. Asiat hoituu norminetillä. Ensin kaverit ihmetteli ja vähän hymähtelikin, mutta nyt on mielipiteet muuttunut "voi kun pystys ite"

Vierailija
7/7 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista tullut lähdettyä. LinkedIn muuttui sekin samanlaiseksi roskaksi kuin Facebook. Ellei jopa pahemmaksi. Ilman pärjää vallan mainiosti. Jää aikaa fiksumpiin juttuihin.