Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meksikoon matkustanut ystäväni väitti, että siellä on yhtä turvallista kuin Espanjassa...

Vierailija
18.04.2026 |

Koska puhutaan samaa kieltä jne...

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011953637.html?utm_source=ampparit

No, oliko sittenkään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua pilata juhlia, mutta Espanjassa henkirikokset on 1/40 siitä, mitä Etelä-Amerikan väkivaltaisimmassa maassa eli Chilessä on.

Vierailija
2/7 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meksiko on iso maa ja siellä on turvallisia ja vähemmän turvallisia alueita. Olen ollut siellä turistina, enkä kokenut oloani hetkeäkään turvattomaksi. Ei siellä yleensä turistit ongelmiin joudu, vaan paikalliset jotka asuvat kartellien hallinnoimilla alueilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meksiko on iso maa ja siellä on turvallisia ja vähemmän turvallisia alueita. Olen ollut siellä turistina, enkä kokenut oloani hetkeäkään turvattomaksi. Ei siellä yleensä turistit ongelmiin joudu, vaan paikalliset jotka asuvat kartellien hallinnoimilla alueilla.

Turvallista 🤣

Vierailija
4/7 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdet Meksikossa yöhön, otat riskin että tulet kidutetuksi kuoliaaksi. Lähdet Espanjaan yöhön, otat riskin taskuvarkaudesta, jos juot liian humalaan...

Vierailija
5/7 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turvallista 🤣

Niin. Montako kertaa sä olet Meksikossa käynyt ja mitä kaikkea kamalaa sulle siellä on tapahtunut? Olet näköjään kuitenkin hengissä sieltä selvinnyt.

Vierailija
6/7 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tunnen kanssa muutaman naisen, joilla pakkomielle mennä jänniksien takia E-Amerikkaan.

Vierailija
7/7 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdet Meksikossa yöhön, otat riskin että tulet kidutetuksi kuoliaaksi. Lähdet Espanjaan yöhön, otat riskin taskuvarkaudesta, jos juot liian humalaan...

Noo, kartellin uhrit tapaavat olla itse rikollisia, joko viholliskartellin jäseniä tai pettureita. En siis sano, että Meksiko olisi kovin turvallinen, etenkään Espanjaan verrattuna, mutta ei se nyt varmaan mikään 24/7-helvettikään ole kaikkialla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä