Meksikoon matkustanut ystäväni väitti, että siellä on yhtä turvallista kuin Espanjassa...
Koska puhutaan samaa kieltä jne...
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011953637.html?utm_source=ampparit
No, oliko sittenkään?
Kommentit (7)
Meksiko on iso maa ja siellä on turvallisia ja vähemmän turvallisia alueita. Olen ollut siellä turistina, enkä kokenut oloani hetkeäkään turvattomaksi. Ei siellä yleensä turistit ongelmiin joudu, vaan paikalliset jotka asuvat kartellien hallinnoimilla alueilla.
Vierailija kirjoitti:
Meksiko on iso maa ja siellä on turvallisia ja vähemmän turvallisia alueita. Olen ollut siellä turistina, enkä kokenut oloani hetkeäkään turvattomaksi. Ei siellä yleensä turistit ongelmiin joudu, vaan paikalliset jotka asuvat kartellien hallinnoimilla alueilla.
Turvallista 🤣
Vierailija kirjoitti:
Lähdet Meksikossa yöhön, otat riskin että tulet kidutetuksi kuoliaaksi. Lähdet Espanjaan yöhön, otat riskin taskuvarkaudesta, jos juot liian humalaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvallista 🤣
Niin. Montako kertaa sä olet Meksikossa käynyt ja mitä kaikkea kamalaa sulle siellä on tapahtunut? Olet näköjään kuitenkin hengissä sieltä selvinnyt.
Juu, tunnen kanssa muutaman naisen, joilla pakkomielle mennä jänniksien takia E-Amerikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdet Meksikossa yöhön, otat riskin että tulet kidutetuksi kuoliaaksi. Lähdet Espanjaan yöhön, otat riskin taskuvarkaudesta, jos juot liian humalaan...
Noo, kartellin uhrit tapaavat olla itse rikollisia, joko viholliskartellin jäseniä tai pettureita. En siis sano, että Meksiko olisi kovin turvallinen, etenkään Espanjaan verrattuna, mutta ei se nyt varmaan mikään 24/7-helvettikään ole kaikkialla.
En halua pilata juhlia, mutta Espanjassa henkirikokset on 1/40 siitä, mitä Etelä-Amerikan väkivaltaisimmassa maassa eli Chilessä on.