Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Intersektionaalien logiikka

Vierailija
17.04.2026 |

Missin silmien vääntelystä tehtiin juttua jutun perään, kuin se nyt olis ollu maailman kamalin homma. Sitten persut hermostu, ja taas juttua jutun perään. Ja sitten kaikki pyysi anteeksi ja sitten soitettiin Japania myöten, jotta tulis juttua jutun perään. Nyt persukansanedustajat listitään Japanilaisessa sarjakuvassa silmien venyttelystä ja se taas on ihan ok. Mikä helevetin logiikka?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intersektionaalista parempaa väkivaltaa.

Vierailija
2/3 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jos jonkun vasemmistopuolueen kansanedustajista tehtäisiin tuollainen väkivaltaan yllyttävä fantasia, niin tuskin olisi ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, jos jonkun vasemmistopuolueen kansanedustajista tehtäisiin tuollainen väkivaltaan yllyttävä fantasia, niin tuskin olisi ok.

Sepä se. Jos on väärää puoluetta, ei tuo roistojoukkio tunne anteeksiantoa. Omilta suljetaan sitten silmät.

Olen itse todennut vasemmistolaisten kanssa, että voit joko olla tekemättä mitään ja tulla haukutuksi rasistiksi, tai voit taistella takaisin ja tulla haukutuksi rasistiksi.

Itse valitsen jälkimmäisen ja siksi maalitan, kiusaan ja vainoan vihervasemmistolaisia kaikkialla missä heihin netissä törmään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme