Mulla on rinnan alla kipeä paise. Punainen ja turvonnut
Kommentit (6)
Joo no kun näkyy vaalea alue paiseessa, niin neulalla reikä ja puristele nätisti päivittäin sitä tyhjemmäksi.
Mulla on navan alapuolella. Tai se punainen paise tms tulee esille kun vetää löysää nahkaa taakse. Jos jää liikuttamaan nahkaa edestakaisin niin se turpoaa. Pidemmän ajan liikutellessa lentää jotakin vaaleaa lientä, se ei kyllä pahalle tunnu lainkaan.
Välillä voi tulla isojakin ihonalaisia finnejä, joiden häipymisessä kestää. Mitä suuremmat rinnat ja mitä alempana finni on, sitä enemmän sillä on lämpöä ja siihen kohdistuu hankausta. Voi jäädä tumma jälki pitkäksi aikaa. Ei pidä puhkaista itse, antaa latistua itsestään ja jos ei latistu ollenkaan kahdessa viikossa tai kasvaa, tai alkaa märkiä, pitää ottaa yhteyttä terveysasemaan.
Vierailija kirjoitti:
Välillä voi tulla isojakin ihonalaisia finnejä, joiden häipymisessä kestää. Mitä suuremmat rinnat ja mitä alempana finni on, sitä enemmän sillä on lämpöä ja siihen kohdistuu hankausta. Voi jäädä tumma jälki pitkäksi aikaa. Ei pidä puhkaista itse, antaa latistua itsestään ja jos ei latistu ollenkaan kahdessa viikossa tai kasvaa, tai alkaa märkiä, pitää ottaa yhteyttä terveysasemaan.
Höpö höpö
Putsatulla neulalla reikä ja mönjät ulos vähän kerrallaan.
Iho puhdistus ennen ja jälkeen haavanpuhdistus suihkeella ja vanulapulla.
Tuttu juttu. Räpläsin sitä ja lopuksi tein neulalla pienen reiän. Sitten puristin. Mönjä lensi kaaressa peliin. Ja olihan se alue sitten kipeä.