Miehen käytös
Laitan tämän nyt tänne seksiosioon, koska seksuaalisuus on isossa roolissa tässä tarinassa.
Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä useampi vuosi. Alussa miehen insta oli täynnä nuoria naisia, joille jakoi tykkäyksiä hyvin auliisti. Kommentoi samaan aikaan mun vartaloa aika rumasti, vertasi exäänsä yms. Tää jätti mulle tosi isot jäljet, vaikka mies onkin sen lopettanut. Olen aina ollut iloinen ja itsevarma, nyt olen jotenkin ihan raunio hänen seurassaan. Muiden ihmisten kanssa en koe näin.
Huomaan kehittäneeni pakkoajatuksia näistä asioista. Pitkään saattaa mennä hyvin, kunnes yhtäkkiä joku triggeröi ja aloitan pyörittää kelaa siitä, etten riitä, että mun pitäisi olla kuin hänen exänsä jne. Meillä on alusta saakka ollut niin, että haluan seksiä enemmän, mitä hän, mikä on varmaan pahentanut mun oloa ja tunnetta siitä, etten ole riittävän nätti, nuori jne. Joskus näin, kun hän katsoi instassa jotain tyttöä ja tuli ehdottelee mulle seksiä. Sitä aiemmin ei ollut kiinnostanut, vaikka olin tehnyt aloitteen.
Pahimmalta tuntuu, että olen nyt hakenut apua tämän kelan katkaisemiseksi viikonloppuisen riidan jälkeen ja saanut siihen hyvät eväät. Tarvitsisin nyt häneltä tukea, mutta mies ei puhu minulle mitään, ei vastaa viesteihin (asutaan yhdessä, on nyt vuorotyössä niin, ettei nähdä) tai jos vastaa niin ei tiedä, mitä haluaa. Hän ei kestä, että on rikkonut mut, mutta samalla rikkoo koko ajan lisää. Koen, että olen aivan yksin ja tyhjän päällä 😭😭
En tiedä, mitä haen tällä. Ajatuksia? Olen jotenkin tosi yksin tämän asian kanssa. Ollaan menty naimisiin aika äskettäin ja häpeän koko tilannetta.