Joka luulee että tuilla vain "elellään"
Juuri tuli hylky kun käsittelijä suoranaisesti VALEHTELI ettei työnhaku voimassa ja pitää olla ennen kuin käsittelevät uudestaan, vaikka Työmarkkinatorissa selkeästi lukee että työnhaku uusittu Helmikuussa 2026 ja on toistaiseksi voimassa (jonka vielä tarkistin viisi minuuttia sitten).
Kiva odotella ja kuumotella, josko uudella käsittelijällä ÄO olisi yli 80.
Kommentit (9)
Olen saanut tukia 22 vuotta, eikä ole ikinä ollut mitään ongelmaa.
Aika perus. Viimeksi kun hain 2024 kauan ennen mitään yleistukiuutisia, sanottiin etten ole hakenut työmarkkinatukea. Sen voimassaolo olisi näkynyt virkailijalle parilla napin painalluksella ja korjausta piti odottaa aivan viimeiseen päivään ennen vuokranmaksua.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut tukia 22 vuotta, eikä ole ikinä ollut mitään ongelmaa.
Oletko kertaakaan saanut tt-tukea? Itsellä irtisanomisten myötä muodostui tähän oikeus 2026 alusta.
Ehkä universumi haluaisi sinun menevän töihin.
Suomessa kaikki on mahdollista.
Minä riitautin kaksi lääkäriä kun alkuperäinen alkoi inttää että 12 vuotta saamani lääke ei sovi minulle koska siinä on vaikuttavaa ainetta X jonka hän oli sekoittanut melkein samankuuloiseen vaikuttavaan aineeseen Y.
Mystisesti aina kun laitan tälle maisaviestiä sairauteen liittyen täysin asiallisesti niin lukee että on "lomalla" aina 1pv ja joku muu vastaa. Ei enää kehtaa ammattimaisesti ottaa kontaktia.
Odotas kun pääset siihen vaiheeseen, kun käsittelijä alkaa tuhota lähettämiäsi asiakirjoja ja väittää että et ole oikeutettu kyseiseen tukeen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä universumi haluaisi sinun menevän töihin.
Ehkä sinulla on lukihäiriö, kun tuossa lukee että AP:n työnhaku on voimassa?
Vierailija kirjoitti:
Odotas kun pääset siihen vaiheeseen, kun käsittelijä alkaa tuhota lähettämiäsi asiakirjoja ja väittää että et ole oikeutettu kyseiseen tukeen.
Tytär sai tt-tukea 6kk ajan joskus ennen koronaa. Toimitin hänen terveydentilaan liittyviä asiakirjoja paikan päällä virkailijalle ja ne skannattiin.
7 arkipäivän päästä tulee viestiä että pyydettyjä asiakirjoja ei ole toimitettu. Lainasin rahaa tälle vuokraan, mutta siten että maksoin omalta tililtä (ettei näy tilillepanona).
voi olla virhe, voi myös olla sadisti joka nauttii siitä että toinen pysyy löysässä hirressä vielä pari viikkoa.