John Wick -stara Ruby Rose syyttää Katy Perryä seksuaalisesta hyväksikäytöstä
– Hän ei suudellut minua. Hän näki minut ”lepäämässä” parhaan kaverini sylissä, jotta voisin vältellä häntä. Hän kuitenkin pyllisti, veti alushousunsa alas ja hieroi iljettävää vaginaansa naamalleni, kunnes heräsin ja oksensin hänen päälleen.
Samalla Rose haastaa Perryn haastamaan hänet oikeuteen, koska ”tiedän, ettei se tule tapahtumaan, koska minulla on kuvia, ja se tapahtui julkisessa tilassa, jossa oli todistajia”.
https://www.episodi.fi/uutiset/john-wick-stara-ruby-rose-syyttaa-katy-p…
Hurjaa hommaa tuo lespoilu..
Kommentit (35)
Niin kumpi se syyttäjä on John Wick vai Ruby Rose?
a hieroi iljettävää vaginaansa naamalleni, kunnes heräsin ja oksensin hänen päälleen.
Millainen iljettävä? Haisiko?
Vierailija kirjoitti:
a hieroi iljettävää vaginaansa naamalleni, kunnes heräsin ja oksensin hänen päälleen.
Iljettäviähän ne aina on. Rumia, märkiä ja haisevia. Yök!
Olin jo lähes varma että AP vain trollaa mutta tuossa jutussa luki samalla tavalla.
Mitä ihmettä.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä Roselta kuva, siitä otettiin sellainen.
Onko tuollainen ollut John Wick elokuvissa?
Olen nähnyt kaikki 4 mutta en muista tuota.
Palstan miehet voivat vain haaveilla tuosta.
Miksi nuo lesbot ovat niin vihaisia?
Vierailija kirjoitti:
Se oli siinä jossain 2 tai 3 osassa ja esitti sitä jotain kuuromykkää joka käytti viittomakieltä.
Eihän tuo ole ensimmäinen ahdistelu mistä Perryä syytetään, mm. vetänyt miesmallin housut alas kaikkien edessä, suudellut väkisin ym. Eli taitaa olla tapana hänellä käyttäytyä aika rajattomasti.
Ei mitään. Jossain talent ohjelmassa se pussas yhtä kilpailijaa ja antoi tälle ensisuudelman.
Katy on vähän outo.
Mutta tämä siis nukkui? Heräsi ja oksensi. Näki unta/unelmoi katystä? Ja heräsi?
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ole ensimmäinen ahdistelu mistä Perryä syytetään, mm. vetänyt miesmallin housut alas kaikkien edessä, suudellut väkisin ym. Eli taitaa olla tapana hänellä käyttäytyä aika rajattomasti.
Oliko Katy myös se joka ryösti teinipojan tulevalle kumppanilleen säästämän suudelmaneitsyyden lavaesityksensä aikana.
Melko veijari.
Vierailija kirjoitti:
Hehe. Melkoinen jekku.
Mietipä jos joku mies hieroisi kyrpäänsä sun naamaan kun nukut. Ei varmaan kauhean miellyttävää ois
Naisilta siedetään enemmän kuin miehiltä. Mies olisi canceloitu jo monta kertaa.
On taas kummallinen otsikointi. Näyttelijä on kuitenkin tehnyt ihan merkittäviäkin päärooleja, mutta otsikkoon on haettu joku pieni sivuosa jossain turhanpäiväisessä John Wick -elokuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tämä on siitä xxx-aikuisparodiasta John Dick ja Parapylly.
Tekeekö se kaikille tuon saman? T:mies