Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tasolla suomessa myytävät hyvät rullakebab annokset ovat maailmalla?

Vierailija
13.04.2026 |

Suomessa tehdään kyllä maalaisjärjellä ajateltuna hyviä rullakebabbeja varsinkin ja joskus peruslaatu oli tasaisempaa, jos ostaa hyvän rullakebabin suomessa niin kyllä se on parempi kuin turkissa myytävä rullakebab, ainakin niiden kebab videoiden mukaan mitä minä olen katsonut.

Minun mielestä hyvin suomessa tehty kurdin rullakebab on paras kebab koko maapallossa.

Saksassa döner on kyllä hyvä, pitakebab on suomessakin hyvä mutta mehevää, mehukasta ja rapeaa rullakebabia parempaa ei ole, ei

Missä maassa tai kulttuurissa kuten kurdistan niin missä on paras rullakebab tai kebab maapallossa peruslaatuna?

Minä ajattelin kysyä tätä koska ajattelin kebabbia ruotsissa, mielestäni ruotsissa duunataan kebabbeja iha mielettömästä, silmittömästi on oikea sana.

Minun mielestä suomalaisilla asiakkailla on oikeus vaatia enemmän kebabbia mitä tilaa.

Pitäisi saada olla enemmän oikeutta miten haluaa että rulla on kasattuna, hummusta pitäisi olla enemmän tarjolla. Enemmän kommunikaatiota asiakkaan ja työntekijän kanssa, uskon että tuon asian laita on paremmin ruotsissa

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän