Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

x¤xHAAVEILIJAT VIIKKOON 19x¤x

07.05.2007 |

No niin kirjottelemaan kaikki mars mars!!! ;D

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muru nukkuu epätavallisen pitkiä päikkäreitä, joten tällä mammalla on ylimääräistä vapaa-aikaa. tosin senkin voisi käyttää johonkin järkevään.

Mulla vaan vauvakuume kasvaa, nyt kun mulla ei oo enää vauvaa vaan taapero. Mut mies se vaan ei.... Pakko vaan jaksaa odottaa... tuntuu ett kaikki tutut on raskaana tai aloittelemassa yritystä. No pitäis olla onnellinen, että oon jo yhden vauvan saanut, kaikki eivät saa sitäkään.

Ihanaa kun aurinko paistaa ja alkaa olla lämpimämpi. Saan jotenkin ihan uutta energiaa. Kun se vielä riittäis ett sais kotona jotain aikaseksi.

Aloitanpa ihan uuden gallupin äitienpäivän kunniaksi, elikkäs miten meinaatte äitienpäivää viettää. Me vietetään varmaan ihan kotona vaan perheen kesken. Miehen vanhemmat asuu kaukana ja mun vanhemmat ovat lähdössä reissuun. Perhekahvilassa askarreltiin mummuille lahjat ja tänään maalataan viel sormiväreillä kortit mummuille ja isomummulle. Sitä mietin, ett tulisko yks kortti mullekin =), koska mies ei mulle kyllä korttia muista/jaksa ostaa... vähän tyhmältä vaan tuntuu kirjoittaa itse itselleen kortti... Kakun aattelin leipoo ja tehdä jotain herkkuruokaa.

tällaista. haavelijoille aurinkoista kevätmaanantaita toivottelee

murunmamma

Vierailija
2/18 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi vastaus galluppiin. Mies tulee lomille (jiiiihaaaa!) torstaina, joten äitien päivä varmaan vietetään kummankin äitejä kakkukahveilla muistaen. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittelen välillä itsestäni jotain... Olen se teitä vakoileva joka on itse laiska mitään kirjoittamaan... ;D

Täällä satoi tänään ja kylläpäs tuli raikas ja ihana tuoksu!

Kuumeilu jatkuu armottoman kovana! Mutta jos miehelle aloitankin lauseen että " voisko vielä joskus edes harkita" niin heti hällä alkaa ohimolla verisuonet pullottaa, asiasta ei siis edes keskustella! Äh, masentaa! Tehdään joukolla joku kapina noita vastustelevia miehiä vastaan!!!!!!!!!!!

Kävin tutkimuksissa alamahakipujen takia jotka vaivanneet synnytyksestä (8/06) lähtien ja lääkäri epäili että minulla olisi PCO?! Eikös se aiheuta mm lapsettomuutta? En oikein osannut asiasta kysellä mitään lääkäriltä. N. 4kk kuluttua minulle tehdään laparoskopia ja ilmeisesti tuo vaiva on korjattavissa?! Onko muilla tietoa asiasta?

Toivoin salaa että uä:ssä olisi ollut nähtävissä pieni vauvanalku vaikkei se ole tietenkään edes mahdollista kun on hormoonikierukka... Toivottavasti olisi viallinen kierukka ja pettäisi! No ei sentäs, pitäähän tämä asia yhdessä " sopia" . Alan olla ehkä hiukkasen epätoivoinen!

Äitienpäivää vietetään ensin kotona ja sitten mennään miehen vanhempien luokse kakkukahville.

Täällä tämä elomme ja arkemme rullaa samaa rataa. Lapset kiukkuaa enemmän ja vähemmän ja minä tunnustan itsestäni löytyneen paatuneen kotiäidin merkkejä... :D

Hyvää äitienpäivää kaikille!

HeikkoPeikko + pojat 02 ja 04 + tytöntyllerö 06

Vierailija
4/18 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin olin seurananne ja nyt + :)

Taivuttelu onnea ja sit vaan plussaamaan!

Vierailija
5/18 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi vaan minunkin puolesta. Viime viikolla laitoin nimeni teidän listalle mutta kirjoittamaan en vielä ole kerennyt ja uskaltautunut.

Kamala vauvakuume on vaivannut jo pari vuotta. Juuri viikonloppuna taas keskusteltiin asiasta avomiehen kanssa. Ainakin pari vuotta pitäisi kuulema vielä odottaa :-(

Hetkeksi helpotti kun sai kaiken purettua miehelle ulos mutta heti taas kaupassa silmien eteen osuu kaikki maailman raskaana olevat naiset. En tiedä miten tulen selviämään muka seuraavat pari vuotta kun nytkin jo pää hajoaa!!!

Nyt täytyy alkaa lähtee kouluun päin käymään :-(

Mukavaa viikkoa kaikille!

Vierailija
6/18 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mä vaan notkun lietsomassa vauvakuumettani...

Äitienpäivää meillä vietetään kotona ja raksalla. Minä leikin aamulla nukkuvaa kun mies ja pojat väsää aamupalaa, " herään" sitten kun pojat syöksyvät sänkyyn. Siinä sitten syödään aamupalaa ja köllötellään =)

Esikoinen jo paljasti kuinka he ovat alkaneet korttia tekemään,mutta se on salaisuus =)

Jahas, vois pakata muksut autoon ja ajaa tontille appiukkoa auttamaan. Vielä onnistuu työnteko siellä kun kuopus (10kk) nukkuu päikkäreitä ja esikoinen (6v) kannetaan hiekkakasaan leikkimään. Pyörätuolilla jäi vain jumiin jjoten se jätetään suosiolla kotiin.

Pupu

Vierailija
7/18 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavaa!!! :D Ihana juttu, muista sitten tulla kirjottelemaan aina välillä tännekin, et mitäs kuuluu. :)

Vierailija
8/18 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin jos teidän joukkoonne mahtuis mukaan? Mulla onpi ihan valtava vauvakuume. Esikoinen syntyi 16.09.06. Täällä ei ole mies esteenä vaan mun perussairaus. Sairastan reumaa ja se tahtoo aina pahentua synnytyksen jälkeen, joten nyt pitäis jonkin aikaa malttaa käyttää lääkkeitä että saan itteni kuntoon. Minulle sopivaa lääkettä ei voi käyttää raskausaikana.

Haluan sen ihanan masun taas itelleni. Eka pilkahdus vauvakuumeesta oli ku tultiin synnäriltä kotiin, mulle heti toinenkin. Eihän se niin sanottua ole että koska sitä raskaaksi taas tuleepi... voi mennä vuosia tai vain kuukausia. Meillä ei ole käytössä mitään ehkäisyä, varmoja päiviä vältellen ollaan menty. Tuosta voisikin päätellä että en kovin helposti tule raskaaksi. Esikoista kun alettiin yrittämään tulin toisesta kierrosta kuin ihmeen kautta raskaaksi.

Empä taida osata tämän enempää itestäni kertoa. Mukavaa loppu viikkoa kaikille.

T: Ull-Maij ja Jani 7,5kk

Vierailija
9/18 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galluppiin:Me vietetään mökillä äitienpäivä.Alotettiin tuossa viikko sitten mökkikausi ja tarkoitus olisi siellä nyt melko tiiviisti kesä viettää.

Mä oon tarkotuksellisesti joutunut siirtään kuumeilua taka-alalle miehen haluttomuuden takia.Meillä tilanne on se ,että jos mies näyttää vihreää valoa,niin olen heti täysillä mukana...kai.Asiasta ei oikeestaan olla pariin kuukauteen edes puhuttu.Aika näyttää tuleeko meille se kolmas vielä vai ei...

Oikein ihanat äitienpäivät kaikille ihanille haaveilija äideille!

Vierailija
10/18 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Aamun_kuiskaus! Tarrasukkia masuasukille! :)

Ja tervetuloa mukaan Mansu-85 ja Ull-maij!

Gallup-vastausta: Äitienpäivänä omat vanhempani tulevat meille kylään. Laitetaan hyvää ruokaa ja vähän lahjotaan äitiä. Jos on hyvä ilma, niin ehkä grillataan. Huonolla säällä sitten vietetään aikaa sisällä.

Meillä näkyy jo välillä innostumisen merkkejä miehen puolelta. Vaikka eihän tosta tietenkään tiedä varmaksi, ennen kuin oikeasti päätetään, että yritys saa alkaa. Yritän siis pitää jalat maassa, vaikka välillä tulee jo haaveiltua vaikka mitä. :)

Vierailija
11/18 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi gallupiin:

Äitienpäiväaamu ollaan kotosalla, saan varmaan kahvit ja leivät sänkyyn kera lapsen tekemän kortin. Ei mitään erikoisia suunnitelmia. Päivällä mennään sitten syömään mun siskon luo jonne tulee myös vanhemmat ja muut sisarukset.

[b]murunmamma:[/b]

Se on kyllä totta, että kun vauvakuumeilee, niin ympärillä on vaan raskaana olevia naisia ja pieniä vauvoja. Meilläkin on vajaa vuosi vielä edessä, ennen kuin päästään yrittämään. Aika tuntuu ihan mahdottoman pitkältä ja muutenkin tuntu siltä että kaikki muut saa juuri nyt vauvoja, paitsi me....

[b]HeikkoPeikko-78:[/b]

Täällä toinen paatunut kotiäiti. Meillä tappelee ja paikkoja hajottaa kaksi termiittiä, mutta mahdotonta menoa on silti :)

Kierukka on käytössä meilläkin ja myönnän, että olen nyt kun kuukautisia ei enää tule, niin alkanut kehitellä kuukausittain raskausoireita. Raskaana en siis ole, mutta kuitenkin...

[b]Aamun_kuiskaukselle onnea plussasta!![/b]

[b]Mansu85 ja Ull-maij:[/b]

Tervetuloa mukaan kirjoittelemaan. Toivotaan että pääsette nopeasti yrityksen alkuun ;)

Omaa napaa sen verran, että mies olis tosiaan valmis vauvan tuloon vaikka saman tien. Itselläkin on välillä semmoinen fiilis, että mitä me tässä nyt pähkäillään? Kierukka pois ja vauvaa yrittämään vaan. Sitten kuitenkin mietin omaa ylipainoani; sitä tarvis saada pois reilusti, lapset on kuitenkin pieniä jne.

Joten kyllä se yritys alkaa vasta vuoden kuluttua...

-C-

Vierailija
12/18 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galluppiin: olen aamuvuorossa töissä, sen jälkeen miehen vanhempien luokse kylään ja sitten minun isovanhempien luokse minun vanhempieni kanssa..

Oltiin maanantaista lähtien nettikatkossa, joten sen takia en ole käynyt lukemassa, kun olen ollut sairaslomalla ja vapailla ja nyt olen uudelleen sairaslomalla..

Sunnuntaina taas töihin..

Kaikkea menoa on nyt.. On nyt niin monta rautaa tulessa.. Muutto parit muut jutut..

KP

Vierailija
13/18 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikot vaan menee ohi, ettei edes huomaa! Nyt on ollu niin paljon tekemistä, että aika kyllä menee siivillä. Onneks alkoi viikonloppu niin kerkee ollap erheen kanssa ja tehdä kotitöitä.

Me ollaan äitienpäivä kotona. Saan nukkua aamulla pitkään ja mies sekä poika tekevät aamupalan. Poitsu o n tehnyt tarhassa yllätyksen ja toivoin mieheltäni lahjakorttia kampaajalle. Saa nähdä muistaako vielä.. Iltapäivällä käydään isomummun luona kahvilla ja viedään itse askarreltu kortti.

Hitsin vitsi, huomenna ollaan menossa kattoon viikon ikäistä vauvaa.. Mua ahdistaa jo valmiiksi. Tietysti haluan vauvan nähdä ja olen onnellinen perheen puolesta, mutta mulle tulee kuitenkin tosi paha olo et miks kaikki muut mutten mää...

Kohta on uunissa broilerinsiivet valmiita, nam! Onkin ollu koko päivä yhtä juoksemista ja olin vielä jumpassa nyt illalla. Ihana syödä kunnon iltapala:)

Onnea plussanneille ja yrityksen aloittaneille sekä

hyvää viikonloppua ja ihanaa äitienpäivää kaikille!

Vierailija
14/18 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin Constantin: On kumma miten niitä raskausoireita löytyykin silloin tällöin! Vatsa turpea (mistähän syystä ;D), rinnat arat, väsyttää, mieli on herkkä... Kaippa hormoonikierukka tekee noita oireita välillä, mullahan se on ollut vasta vajaa 3kk?!

Meillä on tapahtunut hieman edistystä miehenkäännytystaistossa! :D Sanoin tuossa aamulla että kyllä mä niin haluaisin vielä yhden lapsen , niin mies tuumasi että katotaan 10vuoden päästä. Että eipä sanonu enää pelkästään että EI... Kyllä mä vielä saan tahtoni läpi! Jos itse saisin päättää, niin tilaisin vauvan syntyväksi keväällä 2008 kun esikoinen aloittaa sitten syksyllä eskarin. ;D

Huomenna saakin sitten aamupalaa sänkyyn ja ensimmäistä kertaa saan jonkun askartelu-yllätyksen vanhimmalta pojalta kun ovat kerhossa tehneet. :)

Olikos listalla uusia tulokkaita (sama pää kesät talvet), TERVETULOA!

Nyt pitäis mennä laittamaan jotain sapuskaa lapsosille.

Heips!

Ja toivottelen vielä hyvää äitienpäivää kaikille!

Vierailija
15/18 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HeikkoPeikko-78:

Jos itse saisin päättää, niin tilaisin vauvan syntyväksi keväällä 2008 kun esikoinen aloittaa sitten syksyllä eskarin. ;D

Meillä sama toive, erona vaan se, että esikoinen menee eskariin syksyllä 2009 :)

-C-

Vierailija
16/18 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa minäkin välillä kävisin taas lörpöttämässä vähän..

KP; Ootteko päässeet jo miehen kans muuttamaan yhteen? Muuttamassa? Jos näin, onnea teille! On jäänyt lukematta näitä pinoja myöskin kun on ollut väsyä ja kaikkee menoa..

Ull-Maij; Mulla myös reuma, puhkesi esikon syntymän jälkeen. Onneksi saatiin lääkitys kohdilleen, tosin esikko oli jo n.1½v kun toisen yritykseen päästiin..ja mieskin piti viel taivutella ensin.

Toivotaan että sinun tilanne tasaantuu ja pääsisitte yritykseen!

ON; Masu turvoksissa, ei viel vauvamahaa kylläkään:( Sitä ootellaan innolla kylläkin:) Olo ollut jo ihan hyvä, ei ees pahaa oloa, ellei mies tuu tupakanhajuisena lähistölle:)

~~~~~~~Miehenkäännytyssäteitä lähettelen~~~~~~

Milenna ja " Onni" rv 14+0

Vierailija
17/18 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenna; muutetaan yhteen 1.6. todella upeaan asuntoon..

No nyt alkaa olotila helpottumaan.. Huomenna olisi niin paljon tekemistä..

KP

Vierailija
18/18 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama minuutti sitten lisäsin itseni listaan, ja heti piti tulla kirjoittelemaan :)

Tosi kiva, kun on tämä palsta olemassa! Kaveripiirissä ei ole ketään haaveilijaa, jolle voisi kuumeestaan puhua.

Olen monen monta vuotta kuumeillut, mutta vasta vähän aikaa sitten tajusin, että nyt voisi oikeasti olla se aika! Miehen kanssa on ollut puhetta asiasta aikaisemmin, mutta hänen mielestään pitäisi olla vähintään oma tupa ja perunamaa ennen kuin voidaan perhettä perustaa. Täytynee alottaa tehokkaampi käännytys ;)

-Tanja