Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä viikolla suunniteltu sektio perätilan vuoksi? ev

Vierailija
06.05.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se perätila huomattiin vasta yliaikakontrollissa... Ja viikonlopun yli jouduin vielä odottamaan, siksi venyi niin pitkälle.

Yleensä kai viikoilla 38-39?

Vierailija
2/5 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. yhden perätilavauvan äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on viisi lasta, joista toinen ja ja viides olivat perätilassa. Kolme muuta synnytin normaalisti. Toinen lapseni kääntyi perätilaan 35. viikolla; tunsin sen myllerryksen ihan selvästi. Viides lapsi puolestaan istui koko ajan. Kumpaakin yritettiin kääntää, mutta kumpikaan ei kääntynyt. Vaikka olen pystynyt alakauttakin synnyttämään, niin perätilasynnytyksiin lantioni on liian ahdas.

Vierailija
4/5 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vauva sinnikkäästi " väärinpäin" , tällä viikolla lääkäri ja sit kai käännökseen??

Miten muuten, laitetaanko kaikki yleensä siihen käännösyritykseen vai onko jotain syytä milloin ei voida yrittää kääntää? Paljon kysymyksiä...

Vierailija
5/5 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin viikolla 40+0 tehdään sektio. Minua hirvitti se, että yliaikainen lapsi olisi kerinnyt kerätä painoa tai siis kokoa liikaa. Synnytys ei lähtenyt käyntiin itse joten vauva sitten tuli maailmaan leikkauksella.

Mitäs muuta kysyitkään... ai niin kääntämisestä. Minua lääkäri kerran tuuppasi alavatsasta joskus kaksi viikkoa ennen la:ta ja sanoi, että vauva istuu niin tiukasti siellä alhaalla ettei sitä sieltä enää saisi liikkeelle. Minun vauvani oli ollut perätilassa mahassani todella kauan, omasta mielestäni kuukausitolkulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi