Yhdistelylainoista
Oletteko mitä mieltä? Kokemuksia...onko tuonut helpotusta velkatilanteeseen,? Saisin noin 30000 euron lainan suht pienellä kuukausiosuudella...mutta miten kokonaiskustannukset yli 60000 euroa?? Kun itse laina vain 30000e. Olen tässä syvässä rahahuolissa..viimeisin toivo?! Masentunut olen muutoinkin, sairaslomalla olen...
Kommentit (5)
Mä en matalapalkka-alan duunarina saanut pankilta edes visakorttia. En ole rikollinen tai ei ole mitään merkintöjä missään. Ihan tavallinen pätkätyöläinen vain. Olisin halunut kortin nettiostosten helpottamiseen. No en saanut vaikka olen ahkera tai olin. Enää en tee töitä koskaan.
Olisin halunut tämmöisen kivan luoton kymmenisen vuotta sitten. Mutta ei. En ostellut mitään. Eipä sillä palkalla mitään muuta ostetakaan kuin ruokaa. Siinäpä se.
Sulle myönnetään lainoja ja olet velkaa. Mä en oikein ymmärrä miksi meitä ahkeria ihmisiä pidetään köyhyydessä ja meihin ei luoteta. Mutta sä saisit lainaa tosta noin vain?
Ei yhtään rahaa teikäläisille enää. Telkien taakse tollaset. Miksi työläiset ei saa lainoja? Millaseen koplaan kuulutte että saatte rosvota rahoja joita ette maksele kosaan takaisin.
Kysypä ensin ihan oikeista pankeista vastaavaa palvelua ennen kuin alat leikkimään minkään epämääräisten firmojen kanssa. Näillä tehdään rahaa ja asiakas on maksaja, ja mitä pienempi peluri sitä enemmän katetta pitää keskimäärin asiakasta kohden saada.
Olen jo niin pahasti ylivelkaantunut että ahdingo iskee kaikin puolin. Olen myos yksinhuoltaja...15v laina olis kyseessä. Ja normi pankit ei anna enää yhdistelylainaa kun kerran jo hain ja sain. Ja jo tässä pankin myöntåmässå lainassa kuukausilyhennys 500e/kk. Olen lähes nelikymppinen jo itse, käyn töissä..erinäiset syyt aiheuttaneet velkaantumisen..
näissä on aluksi ihan jäätävä koron osuus..itselläni 6000e luotto, joka on 2 vuodessa lyhentynyt joku 1400e..eli 30t osalta maksat monta vuotta aika lailla korkoja. Toinen pointti onko vaarana että käytät yli jäävää rahaa uuteen kulutukseen/mahdollisiin uusiin luottoihin, sitten on erittäin slippery slope tiedossa. Eli toimii vain jos tiedät lyhentäväsi tätä säntillisesti ja iskeväsi sinne myös ekstralyhennyksiä taikka jos tilanne on niin paha että muuten et enää selviä erillisten lainojen lyhennyksistä.