Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

cuplaton vai disflatyl?

06.05.2007 |

kumpi on parempi ihan pienen vauvan mahavaivoihin? kauanko kantsii kokeilla ennenku vaihtaa? nyt viikon oon antanu disflatylia 2-viikkoiselle vauvalle, ei taida auttaa. annan myös rela-tippoja. joko kantsis cuplatonia kokeilla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

disflatyl on kätevämpää kun sitä tarvii antaa vain 2krt päivässä, cuplatonia ennen jokaista syöttökertaa. sama vaikutus niillä pitäisi olla, mutta kyllähän sitä aina kokeilla kannattaa! niin sitä piti vielä sanoa, et jos imetät niin myös sinun syömät ruoat voi aiheuttaa sitä vatsavaivaa... ei näistä oikein koskaan tiedä, joskus ei auta muu kuin ikääntyminen :P

Vierailija
2/5 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä vinkata että rela-tipat on öljypohjaisia ja saattavat aiheuttaa joillekkin vatsavaivoja. itse annoin maitohappoa jauheena kapseleista, on kai halvempaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkoi Cuplaton auttaa n. 3-4 päivän käytöllä eli sen jälkeen alkoi neiti päästellä kunnon pieruja eli ilma poistuu paremmin kuin ennen. Käytetään myös Rela-tippoja. Tiedä sitten loppujen lopuksi mikä niitä vatsavaivoja vei pois mutta nyt ainakin menee paremmin enkä ole lopettanut Cuplatonin käyttöä, siihenkin olen jo niin tottunut että ennen jokaista imetystä annan tipat. Kannattaa ainakin kokeilla.

Despelote ja Pirpana n. 6 vkoa

Vierailija
4/5 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta myös. esikoiselta käytin ensin cuplaa, sitten disflaa just kätevyyden vuoksi (ei tarvii olla aina pullot ja lusikat mukana). nyt vaan tuntuu et huuto yltyy päivä päivältä. kuuluu varmaan myö ikään tai siis on tavallsita et vauvaa itkettää ;) mut melkoista parkumista se on, ei pikkukitinää, ihan ku mahaansa itkis ku sit tietyssä asennossa on helpompi olla (mahallaan sylissä silleen et mahaa hierotaan). en tiennykkään et rela voi aiheuttaa kipristelyä kans, kantisko se sit lopettaa ku oon antanu sitä " kaiken varalta" ? minusta ne gefiluskapselit oli hankalat antaa (siksi nyt relaa kokeilen), sekoitella aina maito/vesitilkkaan ja osa meni aina ohi suun kuitenkin... d-tippoja en oo vielä ees alottanu ku oottelen ensin nää pieruitkut hallintaan (?) et tietää sit tuleeko niistä lisää itkua. tää on niin maaginen tää 2-3 viikon ikä; silloin esikoinenkii alko enempi itkeskellä ja jätin sit jonkun ajan päästä d-tipat pois ku niistäkin osin itkut johtu.

Vierailija
5/5 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rela on tosiaan kalliimpaa! n 16 e pieni pullo!!!