MasterChef Suomi 2026 OFFICIAL
Kommentit (8)
Pimiän vuoksi en katso. Oksettaa jo buffi jossa Pimiä on äänessä ja edelliset tuomarit ikäänkuin jätetään taka-alalle.
Hyvä että viime kauden väkivaltainen ahdistelijatuomari (oliko se Kim?) jäi pois. Vappu on paljon mukavampi, hänestä tulee aina hyvä fiilis. Andyn vierailua odotan minäkin kyllä kovasti! Aika hemmetin kova juttu, että ovat saaneet hänet tänne! :)
Mää kattoin, minusta Pimiäkin käyttäytyi vähän rauhallisemmin, kuin missä olen häntä aikaisemmin nähnyt. Puhuikin ihan normaalisti.
Tosin älyttömän pitkä jakso.
Vierailija kirjoitti:
Mää kattoin, minusta Pimiäkin käyttäytyi vähän rauhallisemmin, kuin missä olen häntä aikaisemmin nähnyt. Puhuikin ihan normaalisti.
Minä tykkäsin kun oli pitkä jakso ja monta eri vaihetta. Kun muuten nämä Suomen Masterchefit on olleet aika tynkiä verrattuna ausseihin. Täällä joku 10 jaksoa ja Australiassa 60 jaksoa per kausi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkäsin kun oli pitkä jakso ja monta eri vaihetta. Kun muuten nämä Suomen Masterchefit on olleet aika tynkiä verrattuna ausseihin. Täällä joku 10 jaksoa ja Australiassa 60 jaksoa per kausi.
Minkähän mittainen tämä kausi mahtaa olla, siis montakohan jaksoa.
Masterchef juomapeli; kun tuomari sanoo sanan meininki, otetaan yksi huikka ja kun tuomari sanoo tekemisen meininki niin otetaan lasi tyhjäksi. Ei välttämättä normi tallaaja kykene ohjelmaa loppuun asti katsomaan 😂
Tuli katsottua eka jakso eilen kun tv:stä tuli, ihan ookoolta vaikutti näin alkuunsa, Pimiä uutena tuomarina ei niin kauheasti innosta, kiinnostaa kuitenkin sarja muuten sen verran, että pakko jatkaa seuraamista.
Andy Allenin vierailua odotellessa, Masterchef Australia-fani jo vuodesta -09 😍