Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkästä, pitkästä aikaa, ei tarvitse hävetä euroviisuissa! Erika on hyvä, mutta biisi oli typerä... jne. Nyt katson kisat.

Vierailija
03.03.2026 |

Pete ja Linda on ihan huippuja ja biisi on hyvä ja kestää kuunnella uudestaan ja uudestaan.

Olen nyt katsonut kuinka ympäri maailmaa porukka tekee videoita reaktioistaan kun kuutelevat biisin ekan kerran, ja kaikki ovat hämmästyneitä kuinka mahtava se on. Ei mikään ihme sen nolon saunalaulun jälkeen, ja kaikenmaailman typerät takatukkatyypit... Niin monta kertaa on saanut hävetä, ettei ole viitsinyt edes katsoa kisoja. Nyt voi katsoa, ja jännittää loppuun asti, tuleeko nyt voitto.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea biisi ja surkeat esiintyjät.

Cicciolina olisi ollut aivan loistava. Edelleen viimeisin oikeasti hyvä kappale ja esiintyjä ehdolla Euroviisuihin. Viime vuoden esitys ja kappale oli Erikalta pohjanoteeraus.

Vierailija
2/2 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2022 olisi pitänyt lähettää Bess sinne, eikä ihan hyvää bändiä suht huonolla biisillä, ja Laurin ääni oli siinä mun mielestä yllättävän huono.

Käärijä pärjäsi hyvin, mutta oli kuitenkin nolo ja lapsellinen. Nyt on erittäin hyvä ellei täydellinen paketti. Olen melko varma voitosta, yleensä en ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän