Todellinen yllätystoimitus Ticketin Outletista!! Mitään en ollut tilannut mutta paketti tuli...
Kuumeisen kuopuksen kanssa kotiperjantaita viettäessäni käytiin pikapikaa kaupassa ja kun tultiin takaisin, UPS:n auto odotti pihassa. Oli tuomassa pakettia Ticketin Outletista, mielessä kyllä kävi, että mitään en ole tilannut (paitsi silloin helmikuussa, mutta ne tuotteet on kyllä saapuneet jo kauan sitten) ja siinä kaaoksen keskellä totesin lähetille, että en kyllä mitään ole tilannut, mutta kun nimi- ja osoitetiedot olivat minun ja oikein niin otin paketin vastaan.
Ja heti kun UPS:n auto kurvasi pihasta niin alkoi harmittaa. TYHMÄ minä, oisin vaan sanonut etten ole mitään tilannut ja jättänyt paketin lähetin huoleksi. Mutta kun ei aivot toimineet. Sisältönä paketissa 1xSplash ja 1x Baby Baggie, toinen 74cm ja toinen 86cm eli ei tosiaankaan meille sopivaa... Mun kaikki tiedot oikein lähetteessä. Piti perjantaina soittaa Tanskaan, että mitäs tämä on mutten ehtinyt. Että onko tämä joku heidän järjestelmänsä tekemä haamutilaus vai onko joku tilannut minun nimelläni... ja mitäs nyt.
Pankin sivulla ei näy mitään veloitusta Visalta, mutta voikohan Sampopankin sivuihin luottaa...Hirmuista säätöä, ja nyt harmittaa, etten tajunnut tuupata pakettia UPS.n huoleksi...
Kommentit (5)
Baby baggie myös joku tumma väri ja saattoi olla myös kokoa 80cm, totesin vaan että ihan liian pientä meille...
Lähetyslista jäi aamukiireessä kotiin, joten täytyy yrittää reklamoida illalla tai sitten huomenna.
Silloin alkukeväästä kun tilasin niin tilasi täällä "muutama" muukin ;)
mutta mun tilaus tuli silti alle viikossa, muistaakseni.
Minullakin Sampon Visa, jolla ostin yhden ostoksen huhtikuussa, niin ei näkynyt eikä vieläkään näy vaikka laskukin tullut, Sampon nettipankissa. Tässäkin kuussa ostanut jo kaksi ostosta Visalla, niin ei näy nettipankissa. Ennen kun näkyi niin oli tosi kätevää varmistaa aina sieltä ostot.
Meidän tilauksesta on nyt mennyt puolitoista viikkoa (tilasin ja maksoin 10.5.) eikä tavaroita ole vielä tullut. Tuo sun paketti kuulostaa ihan meidän tilaukselta.
Onkohan tilausnumero sama kuin meillä tai asutaanko samassa kaupungissa tai onkohan meillä samantapaiset nimet?
Jos haluat voit laittaa minulle s-postia j-m @ pp.inet.fi (välit pois)
Paketissa siis 74cm navy Baby baggie ja 86cm navy Splash.
Ticketille laitoin sähöpostia aamupäivällä, vielä ei ole vastausta kuulunut.
Ja visaa ei ole edelleenkään Sampopankin verkkopankin mukaan verotettu... nyt tuonne on ilmestynyt sentään toissa viikolla brittikaupasta tekemäni tilaus..
Minkäväriset nuo ovat? Olen nimittäin viikko sitten tilannut 74 cm babybaggien ja 80 cm splashin tummansinisenä, mutta eivät ole vielä saapuneet eikä tilausvahvistuksessa näy kuin "Ordren oprettet af kunde" ...
Kauanko tilausten toimitus meeten kestää noin yleensä?