Te jotka märisette osakkeiden laskua- lupasiko joku jatkuvaa menestystä?
Ei, ei luvannut. Sinne yleensä menetetään. Mitäs läksit!
Kommentit (13)
Ahneus. Oisitte myyneet jo muutama vuosi sitten. Nyt vaan tulette lisää häviämään.
Kuka märisee? Osakkeethan ovat nyt todella kalliita?
Pienet kuopat ovat yleensä hyvä aika ostaa lisää, vaikka tosiaan aika hintavia tällä hetkellä ovatkin. Mä aina ilolla otan vastaan kaikki notkahdukset. Tarkoittaa sitä, että voi ostaa halvemmalla lisää.
Vierailija kirjoitti:
Pienet kuopat ovat yleensä hyvä aika ostaa lisää, vaikka tosiaan aika hintavia tällä hetkellä ovatkin. Mä aina ilolla otan vastaan kaikki notkahdukset. Tarkoittaa sitä, että voi ostaa halvemmalla lisää.
Eli laitat sinne kaiken saadaksesi 2030 nollan.
Kokemattomat hötkyilevät joka käänteessä ja myyvät, kun hinta on alimmillaan. Esimerkiksi viime keväänä Trumpin tullit pudottivat osakkeiden arvoa melkoisesti, mutta muutaman kuukauden päästä pörssikurssit olivat taas ennallaan.
Eihän tänään ole edes laskenut kauheasti, joku prosentin miinus salkussa ei paljoa tunnu.
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Raha tulee rahan luo.
Tämä on niin helppoa rahan tuloa. Defensiivisetkin osakkeet laskevat, vaikka sodalla ei ole mitään merkitystä niiden liiketoimintoihin. Luottokortteja käytetään, ruokaa ostetaan, virvoitusjuomia ostetaan, verkkoyhteyksiä käytetään, jne. Ne palautuvat ensimmäisinä kuopasta ja satavarmasti. Nyt omat ja varastetut rahat niihin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tänään ole edes laskenut kauheasti, joku prosentin miinus salkussa ei paljoa tunnu.
Typerä sanakin tuo salkku.
Itse tein hyvän tilin koronaromahduksen jälkeen, kun en myynyt vaan ostin lisää ihan reilusti ja sama toistui nyt tullisekoilujen aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä sanakin tuo salkku.
Voit käyttää portfolio sanaa, jos se helpottaa ahdistustasi.
Osakkeisiin menettää eli yritykset tekee jatkuvaa tappiota? Niinpä...