Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinki yrittää kaupata satoja taloja, mutta ne eivät kelpaa ostajille

Vierailija
24.02.2026 |

Eikös tuo vain kerro, että hinta on liian korkea?

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011807059.html

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintaa alas joka viikko, kyllä ne jossain aiheessa kaupaksi menee. En ymmärrä miksi tästä kirjoitellaan viikottain, kun vika on hinnassa. Asunnot ovat liian kallita suomalaisille. Hintojen pitää olla linjassa ostovoiman kanssa.

Vierailija
2/5 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutamia tuollaisia taloja käynyt katsomassa. Yks talo maksoi 250000 euroa ja oli purkukunnossa. On taloja joita ei saa purkaa edes ja niistä pyydetään paljon ja remonttiin menisi sitten 600000 euroa. Siis ei mitään järkee kun uuden talon saisi halvemmalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muutamia tuollaisia taloja käynyt katsomassa. Yks talo maksoi 250000 euroa ja oli purkukunnossa. On taloja joita ei saa purkaa edes ja niistä pyydetään paljon ja remonttiin menisi sitten 600000 euroa. Siis ei mitään järkee kun uuden talon saisi halvemmalla.

Kaupunki ei osaa pitää huolta omaisuudestaan. Nuo pitäisi myydä huutokaupalla pois.

Vierailija
4/5 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki on pakkolunastanut monet noista taloista, pilkkonut tontin ja nyt ihmetellään, miksi purkukuntoinen, mutta suojeltu talo vuokratontilla ei käy kaupaksi, kun sen kaikilla sivuilla on pyörätie, ulkoilureitti tai kuntopolku.

Vierailija
5/5 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupunki ei osaa pitää huolta omaisuudestaan. Nuo pitäisi myydä huutokaupalla pois.

totta.

Mitäpä muuta punavehreä sosialisti-helsinki ei sössisi... elävät sossu-utopiassaan kuin cccp brezneviläiset konsasaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän