Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen 29 ja miesystäväni 45. Tiedän, että on iso ikäero, mutta en silti jaksaisi lähipiirin kuittailua.

Vierailija
02.05.2007 |

Olemme miesystäväni kanssa erittäin vakavissaan ja olemme puhuneet perheen perustamisesta lähitulevaisuudessa, koska miehen iän vuoksi alkaa olla vähän kiire. Tunnen kerrankin kohdanneeni tasapainoisen aikuisen ihmisen, joka arvostaa minua. Lähipiirini (sekä suku että kaverit) kuitenkin vain kuittailee miehen iästä. Kukaan ei ole edes vaivautunut tutustumaan mieheen kunnolla. Miten saisin ihmiset näkemään mieystävässäni muutakin kuin hänen ikänsä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin samassa tilanteessa. suhde kaatui lopulta siihen että mies halusi säästää minut itsensä hoitamiselta sitten vanhana.

Vierailija
2/7 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voi joutua hoitamaan vaikka ois saman ikäinenkin ja jäädä leskeksi.

Mutta aito rakkaus ei sellaseen kuole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli alkuun sama tilanne. Muutaman sukulaisen ja " ystävän" kanssa yhteydenpito loppui jatkuvan vittuilun takia. Enää ei ihmiset (ainakaan ääneen) ikäeroamme ihmettele. Lapsia meillä on 2. Itsellä ikää 28, miehellä 44.

Vierailija
4/7 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kestää kuittailua.

PS: etpä ole itsekää kovin nuori enää, kiire sinullakin lasten teon kanssa kohta

Vierailija
5/7 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lähipiirini tässä on se ongelma. Varsinkin kaverini elävät vielä riehakasta sinkkuelämää, jossa miehen ulkonäkö on se tärkein ominaisuus.

ap

Vierailija
6/7 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän muutu ääni kellossa parin vuoden kuluttua.

Vierailija
7/7 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seukkailin 19-vuotiaana 30-vuotiaan kanssa. Kaikki olivat kauhuissaan, vanhempani etenkin. Miehen 65-vuotias äiti oli ainoa normaalisti suhtautuva. Suhde loppui kuitenkin, ehkä osin ympäristön paineen vuoksi. Nyt kun 10 vuotta myöhemmin tapasin sattumalta tämän miehen, hän tuntui tosi etäiseltä ja aivan eri ikäluokkaan kuuluvalta kuin minä. Itse olen alle 30, hän jo 40-vuotias.

Jos vain jaksat, jätä elämästäsi pois ihmiset, jotka eivät tajua kunnioittaa toisen elämää ja sen valintoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän