Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet "ihastuu" niin nopeasti?

Vierailija
23.02.2026 |

Miksi miehet "ihastuu" aina sata kertaa nopeammin kuin minä itse? Siinä kohtaa kun itsellä tunteet lämpenee niin toinen on jo ovella sanomassa heipat koko jutulle kun hän luulee ettei mua kiinnosta. En vaan ehdi muodostamaan isoja tunteita niin nopeasti. Muilla naisilla samaa? 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ahdistavaa jos mies salamarakastuu ja ei osaa päästää irti. Mä uskon miehenä siihen että rauhallinen tutustuminen on ainoa keino oikeanlaiseen kemiaan ja sitä kautta löytää ne yhteiset arvot ja kiinnostuksen kohteet. Tällöin molemmat rauhassa pääsevät siihen pisteeseen jossa sydämet kohtaavat ja rakkauden kukoistus saa ravinteikkaan maaperän jolle on hyvä rakentaa kestävää parisuhdetta.

Vierailija
2/18 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ahdistavaa jos mies salamarakastuu ja ei osaa päästää irti. Mä uskon miehenä siihen että rauhallinen tutustuminen on ainoa keino oikeanlaiseen kemiaan ja sitä kautta löytää ne yhteiset arvot ja kiinnostuksen kohteet. Tällöin molemmat rauhassa pääsevät siihen pisteeseen jossa sydämet kohtaavat ja rakkauden kukoistus saa ravinteikkaan maaperän jolle on hyvä rakentaa kestävää parisuhdetta.

Ei edes kyse ollut mulla aloituksessa siitä, ettei osaisi päästää irti vaan yksinkertaisesti tunteiden ilmaantumisen eriparisuudesta. Oon samaa mieltä et rauhassa katsomalla selviää paremmin et onko se toinen oikeasti sopiva 👍

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ahdistuin jo pelkästään tästä kuvauksesta jossa sydämet kohtaavat ja piehtaroivat rauhassa rakkauden maaperässä vai mitä kukkamultaa se nyt olikaan. Mutta kukin tyylillään. 

Mitä taas tulee salamaihastuviin miehiin niin harvoin se kestää. Ihastuvat siihen ajatukseen sinusta ja suhteesta, mutta ei se sitten menekään niin. 

Vierailija
4/18 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ahdistuin jo pelkästään tästä kuvauksesta jossa sydämet kohtaavat ja piehtaroivat rauhassa rakkauden maaperässä vai mitä kukkamultaa se nyt olikaan. Mutta kukin tyylillään. 

Mitä taas tulee salamaihastuviin miehiin niin harvoin se kestää. Ihastuvat siihen ajatukseen sinusta ja suhteesta, mutta ei se sitten menekään niin. 

No, ei se nyt noinkaan ihan ole. Mun mies salamaihastui muhun aikoinaan (ja minä siihen), yhdessä oltu nyt 14 vuotta ja mukavaa on sekä hyvin menee. 

Vierailija
5/18 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, ei pidä yleistää, parhain pitkä suhde itselläkin ollut ns salamaihastuminen, mutta se oli molemminpuolista, oltiin molemmat siinä wau fiiliksessä, eli ei ollut mitään eritahtisuutta.

Vierailija
6/18 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet sitä, miehe tätä.

Mene suhteeseen toisten naisten kanssa, pääset helpommalla eikä meidän tarvitse lukea "miksi miehet" PASKAA vuodesta toiseen.

Vierailija
7/18 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kulta pieni kun ei sinun tarvitse näitä lukea jos sattuu sieluun. Ei tässä kukaan ole sanonut että miehet on pskaa. 

Vierailija
8/18 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan ihastua ensitapaamisella. Mukava nainen jonka kanssa tulee juttuun niin kyllä siinä sydän pamppailee.

M39

Vierailija
9/18 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt useamman kerran niin, että mies on ihastunut korviaan myöten ja alkaa elää samantien jossain ihme vaaleanpunaisessa hötössä. Ei kuuntele enää mitään, mikään normaali puhe ei mene perille. Yritän koko ajan sanoa kauniisti, että tutustutaan nyt rauhassa toisiimme ensin, että mikäs kiire tässä on. Sanon vielä, että minua kyllä kiinnostaa, mutta haluan edetä rauhassa. Mies vaan pommittaa viesteillä ja puheluilla, viimeksikin eräs soitti 6-8 kertaa päivässä joka päivä ja kertoi miten onnellinen ja ihastunut on. Siis sen ensimmäisen tapaamisen jälkeen. Siinä ei ole mitään järkeä, ei mitään pohjaa oikealle ihmissuhteelle. Ja yleensä siinä käykin niin, että kun en lämpene itse samantien ja halua suukotella ja 'hipsutella' jo toisena päivänä, niin se on miehelle iso pettymys ja se saa miehen ihastuksen haalenemaan saman tien. 

En käsitä mitä hittoa tämä on. Kyse on kuitenkin jo 50++ -ikäisistä ihmisistä. Pitäisi tässä iässä olla jo sen verran elämänkokemusta, että tietää, ettei tuolla tavalla mitään ihmissuhteita rakenneta. Kyllähän sitä itsekin välillä ihastuu heti, mutta päinvastoin yritän laittaa itse jäitä hattuun, kun ei kerran toisesta tiedä vielä mitään. Ilmeisesti se rakkauden tarve on niin suuri, ettei uskalleta rauhoittua, jotta se löydety ihastus ei häviä savuna ilmaan. Paitsi että tällä tavalla se juuri häviää.

Vierailija
10/18 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullaantuminen on ihanaa mutta myös vaarallista

Vierailija
11/18 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kulta pieni kun ei sinun tarvitse näitä lukea jos sattuu sieluun. Ei tässä kukaan ole sanonut että miehet on pskaa. 

Lukutaito kunniaan, myös teille miehiä vihaaville spermaviemäreille.

Vierailija
12/18 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullaantuminen on ihanaa mutta myös vaarallista

Juu, kaikki miehet tappaa

Vierailija
13/18 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on käynyt useamman kerran niin, että mies on ihastunut korviaan myöten ja alkaa elää samantien jossain ihme vaaleanpunaisessa hötössä. Ei kuuntele enää mitään, mikään normaali puhe ei mene perille. Yritän koko ajan sanoa kauniisti, että tutustutaan nyt rauhassa toisiimme ensin, että mikäs kiire tässä on. Sanon vielä, että minua kyllä kiinnostaa, mutta haluan edetä rauhassa. Mies vaan pommittaa viesteillä ja puheluilla, viimeksikin eräs soitti 6-8 kertaa päivässä joka päivä ja kertoi miten onnellinen ja ihastunut on. Siis sen ensimmäisen tapaamisen jälkeen. Siinä ei ole mitään järkeä, ei mitään pohjaa oikealle ihmissuhteelle. Ja yleensä siinä käykin niin, että kun en lämpene itse samantien ja halua suukotella ja 'hipsutella' jo toisena päivänä, niin se on miehelle iso pettymys ja se saa miehen ihastuksen haalenemaan saman tien. 

En käsitä mitä hittoa tämä on. Kyse on kuitenkin jo 50++ -ikäisistä ihmisistä. Pit

Minulla myös samanikäisenä on samanlaisia kokemuksia. Mies oli jo iäkkäälle äidilleen ehtinyt kertoa, että "kyllä sen tietää, kun oikea osuu kohdalle" ja soitteli kesken työpäivän, koska halusi kuulla ääneni. Itse koin, että johan tässä on päivää ehditty sanoa ja voisi pikkuhiljaa alkaa tutustua. No homma oli ohi vajaassa kahdessa viikossa, kun en jaksanut enää sitä vouhottamista.

Vierailija
14/18 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna niille pimppaa ennenkuin ne sitoutuu.

Sinä selvästi annat ja sulle riittää siihen löysät ja katteettomat puheet ihastumisesta.

Itseasiassa kyselet, miksi sinua huijataan. 

Vastaus: koska olet helppo.

Saa seksiä harrastaa, ei siinä mitään, mutta ei pidä ihmetellä miksi ilmaishuoran etsijät häipyy heti saatuaan. 

Vierailija
15/18 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes pystyy vastaamaan puhelimeen 8 kertaa päivässä jos käy töissä ja on muutakin elämää! Apua.

Ja tuolle naisvihatrollille täällä:, voi aiheen kääntää myös toisinpäin, varmasti löytyy myös naisia jotka toimii näin. Ei kaikki liity sukupuoleen ja ole vastakkainasettelua.

Vierailija
16/18 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käsitä mitä hittoa tämä on. Kyse on kuitenkin jo 50++ -ikäisistä ihmisistä. Pit

Tuon ikäisellä on kiire, että ehtii vielä kokea jotain. 

Vierailija
17/18 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin ja jo heti mies tykitti kolmen seuraavan tunnin aikana noin 10 viestiä kertoen ; nyt ajan autolla siellä ja oikein kohta liikennevaloissa , sitten radiokanavainfot ja mitä ottaa ABC llä kahvin kanssa jne. En vastannut kuin pariin viestiin ei ollut puhelin koko aikaa kädessä . Tähän mies totesi ettei käy mihinkään  turhaan viestittelysuhteeseen . Se jäi siihen 😂😂 . Itse teki suhteesta viestittelysuhteen 😂 . Onneksi käytiin vain kahvitreffeillä , eihän tuota kukaan olisi kestänyt. Tää esimerkkinä vaan . 

Vierailija
18/18 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että merkityksellinen viestisuhde olisi kelvannut? 😄 Ei mulla ole aikaa koko ajan viestitellä tai ainakaan vain kommentoida koko ajan toisen juttuja ja tekemisiä jos se ei ole vastavuoroista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi