hitsi kun ei ihmiset tunnu enää luottavan toisiin :(
meillä hajosi pojan rattaat joita tarvitaan päivittäin ja paljon, nyt pitäisi saada äkkiä tilalle toiset ja rahat on loppu... kaupasta saisi tietysti luotolla ostettua uudet, mutta en viitsisi enää ihan uusia ostaa, tahtoisin käytetyt mielummin kun enää vuoden verran meillä rattaille käyttöä... mutta eip saa käytettynä luotolla niin että loppukuusta vasta maksaisi :( varmaan pakko lähteä tänään sitten kaupasta uusia hakemaan, harmittaa vaan kun pitää sitten ihan uudet ottaa kun muutenkin tuota kierrätystä lasten tavaroissa ja muissakin suositaan :(
Osaisko vaan kukaan sanoa, että mistäköhä se johtuu, että ihmiset ei enää nykyään luota toisiinsa? vai onko täällä netissä vaan niin paljon huijareita liikkeella? itse todella paljon kauppoja tehnyt, myynyt ja ostanut, eikä ikinä ole mitään ongelmia kenenkään kanssa ollut. onkohan mulla vaan känyt hyvä tuuri?
Kommentit (3)
myyjäkin on rahapulassa ja siksi myy.
taidan itse sitten vaan olla liian sinisilmäinen :) no ehkäpä itsekin opin varomaan kun ensimmäisen kerran törmään epäluotettavaan kauppakumppaniin :) jostain syystä tulee vaan ajateltua ihmisistä hyvää, varsinkin tuntuisi hassulta että äidit huijaisivat toisiaan. mutta ehkä se on kuitenkin parempi olla varovainen :)
En myisi tuikituntemattomalle luotolla rattaita, tai mitään muuta vähänkään arvokkaampaa. Niin se vaan on...