Osaisiko joku selittää
Olen sinkku ja etsin ja löysin netistä panoseuraa. Taitavan miehen löysinkin. Keskustelimme seksihistoriastamme ja päätimme mennä testeihin. Minulla ei ollut puoleen vuoteen seksiä ja mies oli aviossa. Hänen vaimonsa oli neitsyt hääyöhön asti ja on vakaumuksellinen uskova ja varmasti uskollinen. Miehellä oli aika vilkas seksielämä ennen liittoa ja vasektomiakin tehty heti, kun ikä salli. Vaimo olisi halunnut lapsia, mutta sopeutui siihen, että mieheltä ei löytynyt siittiöitä.
Muutama kuukausi puhtaiden testien jälkeen päätimme jättää kondomin pois. Pian sen jälkeen vaimo alkoi sairastella: bakteerivaginooseja ja antibioottikuurista hiivaongelmia. Hänen lääkärinsä on miehen Lions -tuttu ja kysyi luottamuksella mieheltä, onko tällä toinen seksikumppani. Mies myönsi, jolloin lääkäri sanoi, että jommankumman kanssa pitäisi käyttää kondomia, koska naisten bakteeristot eivät sovi yhteen.
Miten sen voisi vaimolle perustella, kondomi4 mieluummin hänen kanssaan, sanoi mies.
Minä hoidan, sanoi lääkäri.
Niinpä lääkäri sanoi vaimolle, että hän on tullut allergiseksi miehensä spermalle ja koska hedelmöitys ei muutenkaan ole mahdollista, pitää heidän käyttää kondomia.
Pariskunta alkoi käyttää kumia ja minä sain nauttia ihanasta paljaasta patukasta. Vaimo pysyi terveenä ja oli tyytyväinen.
Kysymykseni on, miksi minulle ei tullut mitään oireita toisen naisen bakteereista, mutta hänelle tuli.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Olet tarpeeksi sairas jo muutenkin, eli et vain huomannut uusia oireita.
Ei pidä paikkaansa. Minulla ei ole sairauksia eikä mitää oireita missään, eikä varsinkaan sukueimissäni.
Olet tarpeeksi sairas jo muutenkin, eli et vain huomannut uusia oireita.