Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapista asiaa

Vierailija
21.02.2026 |

Sain tyttöystävältä ystävänpäivänä lahjaksi anustapin. Tänään komensi mut kauppareissulle ja tappi piti laittaa paikalleen. En ole aiemmin liikkunut tapitettuna ja oli kyllä kiihottava kokemus. Kaupassa huomasin, että farkkujen etumuksessa oli pieni märkä paikka olin siis vuotanut kiimalimoja pikkuhousujen ja sukkisten läpi. Onko muilla kokemuksia pitkäaikaisesta käytöstä, kuinka kauan voi käyttää ilman ongelmia?

Sissyboy

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tappi paikoillaan jo vuoden. Alkaa jo vähän olemaan paskahätä.

Vierailija
2/4 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sieltä lennähtää, kun se on riittävän kauan ollut paikoillaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja ainoa huomio on että aina vähän ajan välein alkaa kaipaamaan isompaa tappia. En joudu käyttämään kovin usein, ehkä muutaman tunnin viikoittain, mutta aloitin pienellä tapilla ja nyt on jo kolmas menossa ja se on jo kananmunan kokoinen tapin paksummasta kohdasta ja useamman sentin pidempi. Eli tyydytyksen saamiseksii tuntuu että haluttaa aina vaan enemmän täytettä sisäänsä.

Nykyisen tapin päätä kun vibraa Wand sauvalla niin orgasmi tulee heti, aiemmilla tuntui hyvältä, mutta orgasmin sai harvoin. Ehkä tämä tai seuraavan kokoinen on sitten täydellinen minulle, eli ehkä aloitin liian varovaisesti 🤔

Vierailija
4/4 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aikansa istuu aidanseipäään päässä niin siihenkin tottuu! Vanha viisaus!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi