Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rentoutussidukat ihan harakoille.

Vierailija
21.02.2026 |

Onko mitään järkeä? Ostin eilen neljä sidukkaa töiden jälkeen ja nautin niitä illalla tarkoituksena kiva pikku pöhinä ja rento olo. Mitään sellaista en itsessäni nauttimisen jälkeen huomannut ja nyt väsyttää. Eli hukkaan meni lipitys ja ärsyttää väsynt olo. Kumpa muistaisin tämän taas ensi kerralla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vähällä ei saa mitään rentoutusta. Pitää juoda enemmän ja vain alkoholi on ainoa sallittu aine rentoutumiseen.

Vierailija
2/9 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minkä kokoisia nuo sun sidukat on, mutta näin mutulla sanoisin, että sopiva rentoutus olisi tapahtunut kahdella sidukalla. Joit liikaa, joten rentoutus meni humalan puolelle, ja siksi oot nyt pikemminkin pöhöttynyt kuin rentoutunut.

Eli kokeile ens kerralla pienempää annosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä minkä kokoisia nuo sun sidukat on, mutta näin mutulla sanoisin, että sopiva rentoutus olisi tapahtunut kahdella sidukalla. Joit liikaa, joten rentoutus meni humalan puolelle, ja siksi oot nyt pikemminkin pöhöttynyt kuin rentoutunut.

Kaksikymmentä sidukkaa toimii paremmin. Krapulan takia joutuu juomaan vähän lisää. Sitten alkaa seuraavan viikonlopun odottaminen.

Vierailija
4/9 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmästä päästä joutuu itse kärsimään.

Vierailija
5/9 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olivat 0.33l sidukoita. T:ap

Vierailija
6/9 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmästä päästä joutuu itse kärsimään.

Aina joutuu itse kärsimään kun sijauskärsijä on fiktiivinen juttu.

Vierailija
7/9 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin vähällä ei saa mitään rentoutusta. Pitää juoda enemmän ja vain alkoholi on ainoa sallittu aine rentoutumiseen.

CBD-öljyjä on saatavilla sallitusti jos kannabis ei pelota. Joillekin se toimii rentoutumiseen.

Vierailija
8/9 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

CBD-öljyjä on saatavilla sallitusti jos kannabis ei pelota. Joillekin se toimii rentoutumiseen.

Oikea kannabis auttaa rentoutumaan. Cbd on hyvin vähäinen vaikutus tai ei vaikuta yhtään.

Vierailija
9/9 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan 8 isoa lonkeroa kun haluan rentoutua. Olen isokokoinen mies. Krapula tietysti tulee mutta nämä vaan menee niin helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä