Onko kellään tällaista ystävää?
Kun laitan hänelle viestiä, lähes aina tulee vastaus, hyvää yötä, olen menossa nukkumaan.
Voiko tämä olla mitään muuta kuin ettei halua ystävyyttäni. Yleensä laitan noin ysiltä viestejä.
Kommentit (33)
Hän ei halua olla kanssasi tekemisissä, mutta sanoo sen kohteliaasti.
Kokeile laittaa aamu kolmelta. Tuskin on menossa nukkumaan silloin.
Vierailija kirjoitti:
Valehtelu ei ole kovin kohteliasta. Itse arvostaisin suoraa puhetta huomattavasti enemmän.
Minä en edes vastaa viesteihin noin myöhään. Joskus seuraavana päivänä sitten.
Sanoisin, että töykeää on käytös, jos pelkästään noin aina sanoo. Ei edes sovi että palataan. Älä viestittele enää tuollaiselle. Nukkukoon itsensä tainnoksiin. Ansaitset kunnon ystävän, koka ei loukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo kohteliasta?
Minä olin tuo ystävä. Menen nukkumaan yleensä jo ennen ysiä ja herään aamuviideltä. Sosiaalinen toiminta on hankalaa tällä päällä. Melkein kaikki ihmiset tykkäävät jutella, juoda iltaisin, käydä kylässä iltaisin, ja minä oon hereillä ja pirteä kuin peipponen jo aamuyöstä.
Ei mitään tekemistä sen kanssa tahtooko olla ystäväsi. Tod.näk. saattaa olla vähän pottuuntunut ettet tajua hänen nukkumaanmenoaikaansa vieläkään. Yritäppä iltapäivällä tai aamuyöstä, silloin kun palaat baarista, niin hän vastaa siihen puoli tuntia myöhemmin aamupalapöydästä.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että töykeää on käytös, jos pelkästään noin aina sanoo. Ei edes sovi että palataan. Älä viestittele enää tuollaiselle. Nukkukoon itsensä tainnoksiin. Ansaitset kunnon ystävän, koka ei loukkaa.
En sanoisi ystäväksi, jos ollaan yhteydessä vain viestittelemällä. Ystävä on sellainen, jonka myös tapaa muutenkin. Minua ei haittaisi yhtään tuollainen viesti vaan ymmärtäisin että toinen ei jaksa nyt viestitellä. Ehkä joku toinen päivä soitellaan tai tavataan.
Miksi laitat noin myöhään viestejä, että toinen on jo menossa nukkumaan? Laita vähän aiemmin.
Entä sellainen, joka ilmoittaa ettei viestittele koska on nuuka??
Vierailija kirjoitti:
Entä sellainen, joka ilmoittaa ettei viestittele koska on nuuka??
Huono liittymä, jos erikseen pitää viesteistä maksaa.
Yritän kuvitella, milloin sanoisin jollekin kaverilleni, joka laittaa viestiä mitä kuuluu ja vastaisin noin!?
Jos olisin jo nukkumassa, en vastaisi mutta jos olen täysin hereillä, kyllä vastaisin ihan asiallisesti. Ja juttelisin kuulumiset., toki jos alkaa mennä tunnin viestittelyksi, niin sitten voin sanoa, että jatketaanko huomenna.
Miksi laitat viestiä ysiltä, jos nyt tiedät hänen menevän nukkumaan tuohon aikaan?
En olisi tuollainen tollo, että jatkaisin. Lopeta hyvä ihminen.
Puppa 👴👴👴👴🙉🙉🥳🥳🎉🎉🎉🎉🔥🍖🍖🍖🍗🍗🥩🍆🍆🍆🍆🍆🍆ja mummo ja puppan pippeli eli myrkky kärki ou jeee puppa🍆🍆🍆🍆🥩🥩🥩🥩👴👴👴👴👴👴🥩🥩🍗🍗🍖🍖🔥🎉🎉🎉🥳🥳🥳🙉🙉🙉🙊konalan jauhismies ou jeeee🙉🙉🙉🙊🙊🙊🎉🎉🎉🎉🥳🥳🥳🥳🔥🔥🍖🍖🍗🥩🍆🍆👴👴👴👴👴👴👴👴👴👴👴👴👴👴👴mummo puppa👴👴👴👴👴👴🍆🍆🥩🥩🥩🍗🍗🍖🍖🍖🍖🙉🙊🥳🥳🥳🥳🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🥳🥳🥳🥳🥳
Ystävyyteen ja ihmissuhteisiin ylipäätään kuuluu vastavuoroisuus. Jos vastavuoroisuus puuttuu, on suhteessa jotain häikkää mm. vuorovaikutustaidoissa, motiiveissa, elämäntilanteissa, terveydentilassa jne..
Mulla on ystäviä, jotka aloittaa viestittelyn klo 21 jälkeen, vaikka olen sanonut, että menen nukkumaan aikaisin.
Vastaan aamulla, jos muistan.
Koitappaa laittaa ensi kerralla jo viideltä ja katso, mitä tapahtuu.