Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään tällaista ystävää?

Vierailija
17.02.2026 |

Kun laitan hänelle viestiä, lähes aina  tulee vastaus, hyvää yötä, olen menossa nukkumaan.

Voiko tämä olla mitään muuta kuin ettei halua ystävyyttäni. Yleensä laitan noin ysiltä viestejä. 

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitappaa laittaa ensi kerralla jo viideltä ja katso, mitä tapahtuu. 

Vierailija
2/33 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei halua olla kanssasi tekemisissä, mutta sanoo sen kohteliaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile laittaa aamu kolmelta. Tuskin on menossa nukkumaan silloin.

Vierailija
4/33 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtelu ei ole kovin kohteliasta. Itse arvostaisin suoraa puhetta huomattavasti enemmän.

Vierailija
5/33 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes vastaa viesteihin noin myöhään. Joskus seuraavana päivänä sitten. 

Vierailija
6/33 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että töykeää on käytös, jos pelkästään noin aina sanoo. Ei edes sovi että palataan. Älä viestittele enää tuollaiselle. Nukkukoon itsensä tainnoksiin. Ansaitset kunnon ystävän, koka ei loukkaa. 

Vierailija
7/33 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo kohteliasta? 

Vierailija
8/33 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin tuo ystävä. Menen nukkumaan yleensä jo ennen ysiä ja herään aamuviideltä. Sosiaalinen toiminta on hankalaa tällä päällä. Melkein kaikki ihmiset tykkäävät jutella, juoda iltaisin, käydä kylässä iltaisin, ja minä oon hereillä ja pirteä kuin peipponen jo aamuyöstä.

Ei mitään tekemistä sen kanssa tahtooko olla ystäväsi. Tod.näk. saattaa olla vähän pottuuntunut ettet tajua hänen nukkumaanmenoaikaansa vieläkään. Yritäppä iltapäivällä tai aamuyöstä, silloin kun palaat baarista, niin hän vastaa siihen puoli tuntia myöhemmin aamupalapöydästä.

Vierailija
9/33 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että töykeää on käytös, jos pelkästään noin aina sanoo. Ei edes sovi että palataan. Älä viestittele enää tuollaiselle. Nukkukoon itsensä tainnoksiin. Ansaitset kunnon ystävän, koka ei loukkaa. 

En sanoisi ystäväksi, jos ollaan yhteydessä vain viestittelemällä. Ystävä on sellainen, jonka myös tapaa muutenkin. Minua ei haittaisi yhtään tuollainen viesti vaan ymmärtäisin että toinen ei jaksa nyt viestitellä. Ehkä joku toinen päivä soitellaan tai tavataan. 

Vierailija
10/33 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laitat noin myöhään viestejä, että toinen on jo menossa nukkumaan? Laita vähän aiemmin. 

Vierailija
11/33 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sellainen, joka ilmoittaa ettei viestittele koska on nuuka??

Vierailija
12/33 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sellainen, joka ilmoittaa ettei viestittele koska on nuuka??

Huono liittymä, jos erikseen pitää viesteistä maksaa. 

Vierailija
13/33 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän kuvitella, milloin sanoisin jollekin kaverilleni, joka laittaa viestiä mitä kuuluu ja vastaisin noin!?

Jos olisin jo nukkumassa, en vastaisi mutta jos olen täysin hereillä, kyllä vastaisin ihan asiallisesti.  Ja juttelisin kuulumiset., toki jos alkaa mennä tunnin viestittelyksi, niin sitten voin sanoa, että jatketaanko huomenna. 

Vierailija
14/33 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mikä ystäbä

Vierailija
15/33 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laitat viestiä ysiltä, jos nyt tiedät hänen menevän nukkumaan tuohon aikaan?

Vierailija
16/33 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi tuollainen tollo, että jatkaisin. Lopeta hyvä ihminen.

Vierailija
17/33 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa 👴👴👴👴🙉🙉🥳🥳🎉🎉🎉🎉🔥🍖🍖🍖🍗🍗🥩🍆🍆🍆🍆🍆🍆ja mummo ja puppan pippeli eli myrkky kärki ou jeee puppa🍆🍆🍆🍆🥩🥩🥩🥩👴👴👴👴👴👴🥩🥩🍗🍗🍖🍖🔥🎉🎉🎉🥳🥳🥳🙉🙉🙉🙊konalan jauhismies ou jeeee🙉🙉🙉🙊🙊🙊🎉🎉🎉🎉🥳🥳🥳🥳🔥🔥🍖🍖🍗🥩🍆🍆👴👴👴👴👴👴👴👴👴👴👴👴👴👴👴mummo puppa👴👴👴👴👴👴🍆🍆🥩🥩🥩🍗🍗🍖🍖🍖🍖🙉🙊🥳🥳🥳🥳🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🥳🥳🥳🥳🥳

18/33 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyyteen ja ihmissuhteisiin ylipäätään kuuluu vastavuoroisuus. Jos vastavuoroisuus puuttuu, on suhteessa jotain häikkää mm. vuorovaikutustaidoissa, motiiveissa, elämäntilanteissa, terveydentilassa jne..

19/33 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/a/3-9227384

Tuossa on artikkeli aiheesta.

Vierailija
20/33 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ystäviä, jotka aloittaa viestittelyn klo 21 jälkeen, vaikka olen sanonut, että menen nukkumaan aikaisin. 

Vastaan aamulla, jos muistan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän