Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin kertoa mummin pitkälle edenneestä syövästä lapsille niin, että ensin kertoo miten paljon hänellä on rahaa ja sijoituksia?

Vierailija
15.02.2026 |

Ja vasta sitten että mummilla on elinaikaa enkä muutama kuukausi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä nyt viitsi.

Vierailija
2/8 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pienet lapset eivät ymärrä miten arvokas voi esim 140 m2 asunto Etu-Töölössä olla, niin kyllä kuvailisin sen tarkkaan heille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, hieno strategia.

Vierailija
4/8 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset ovat yli 13-vuotiaita, niin kyllä heille ensimmäisenä ne rahat joka tapauksessa tulee mieleen. Ainakin tytöille.

Vierailija
5/8 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

👩🏻🦳: Lapset, minulla on hyviä ja huonoja uutisia, kummat haluatte kuulla ensin?

Vierailija
6/8 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin 👍

Vierailija
7/8 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi tämä uutinen isovanhemman syövästä nyt on lapsilke hyvä vai huono uutinen?  Miten ajattelit asian kertoa lapsille? Näinkö: Eakkaat lapset ymmärrärtehän, että olen vähän poissaoleva kun mietin, että kumpi mumminne kuilisi pian, niin saataisiin perintöä? Rahallahan einoke mitään merkitystä siksi en ajatellut rasittaa sillä teitä vaan teen kaiken, että mumminne antaisi kaiken vain minulle eikä teille tai muille sisaruksilla ja mahd testanentin kiistän, jos siinä mummi ei ole ymmärtänyt, että minä ahneena olen jo monta vuottanodottanut ja toivonut hänen kuolemaa anteekdi sius rahoja ja varallisuutta.  

Vierailija
8/8 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ystävällesi tästä keskustelusta ja työpaikan ystävällesi. Lapsettomuushoitoihin on pitkä jono. 

Olen vain rakastanut nainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan