Avoin kirje kakara kansanedustajille
Hei. Olen työkyvyttömyys eläkeläisenä vakavan onnettomuuden jälkeen katsonut, kuinka eläkeläisiä haukutaan sossupummeiksi.
Sori siitä kun vammauduin vakavasti onnettomuudessa. Toki yritin vielä jatkaa työssäni ja eläkevakùtus yhtiö Varma tuki minua.
Kuitenkin olen liian romuna fyysisesti ja eläkeyhtiö Varma myönsikin minulle vuosiksi osatyökyvyttömyys eläkkeen. Kukaan ei halunnut ottaa minua edes osa-aikaiseksi ja kuntoni vain huononee vääjäämättömästi.
Eläkeyhtiö myönsikin minulle välittömästi täyden työkyvyttömyys eläkkeen kun hain sitä tutkimusten jälkeen.
En elä enää kauan ja silti kiljutaan, että työeläkkeistä pitää leikata. Miksi? Se ainoastaan vähentää valtion verotuloja, sekä ajaa yhä enemmän eläkeläisiä kelan eli valtion luukulle.
Myös kulutus loppuu eläkeläisillä, jotka eivät ole valtion rahoilla. Eli negatiiviset vaikutukset ovat huomattavat.
Turha vinkua mistään eläkeyhtiöiden riittävyydestä. Kasvavat huonoinakin aikoina 8%.
Kerrohan ihan omin sanoin ja faktaan perustuen ilman mutua ja tunteita, miksi työeläkkeistä pitäisi leikata ja vähentää verotuloja?<