Ikisinkun valitus
Te ketkä olette suhteessa niin että joku on halunnut teidät, vienyt treffeille, ollu teistä kiinnostunut mahdollisesti ihan jopa piirittänyt teitä, että saanut huomianne jne. OLKAA ONNELLISIA!
Olen ikisinkku ja tosi pitkään olen halunnut tosissani löytää elämä kumppanin. Ikää jo mukavasti. Sanotaan näin, että olen ihan ok näkönen, hyvä työ ja asiat kunnossa. En ole edes ylipainoinen. MUTTA.
Joku minussa tökkii niin etten lyhyitä keskusteluita pidemmälle pääse. En baarissa, en töissä, en missään. Tuntuu että miehet lähes karttelee minua. Olen jo pitkään ymmärtänyt että olen viallinen, ehkä tyhmä, liian iso nauru, tylsät jutut, olen varmaan liian negatiivinen ja samalla hullu, lapsellinen ja jyrkkä. Olen yrittånyt muuttaa itseäni, onnistumatta.
Mutta sitten vielä ulkonäkö. Olen yleensä aina varma, että koska kukaan ei kiinnostu ulkonäköni on hirveä. Liian outo nenä, liian pieni suu, liian pitkå olen, liikaa meikkiä tai liian vähän, huono iho tmv. Nyt ooen huomannut alkavani tosissani uskomaan siihen, että nenäni on hirveä, että kuka voisi olla naisen kanssa jolla on näin ruma nenä.
Itseluottamukseni on niin huono suorastaan olematon tällä hetkellä, että en voi koskaan ikinä enää uskoa että kukaan voisi haluta koskea edes tämän näköistä ihmistä. Kaikki on pielessä, enkä ansaitse rakkautta.
Kaikki te ketkä olette löytäneet rakkauden, nauttikaa ja pitäkää siitä kiinni. Itse itken harva se ilta omaa itseäni ja koen vahvaa fyysistä kipua ja voimakasta surua kun yritän hyväksyä etten löydä rakkautta ennen kuin kuolen.