Vessanpöntöllä pissatakseen istuva mies yrittää salata sen, että
haaveilee laittavansa naisten rintaliivit päälleen ja punaa huulille. Kyllä mä sen tiedän. Mun mies lorottaa seisaaltaan - kovaa! Siksi se onkin Mies.
N23
Kommentit (10)
Kusen istualtaan vain kotona ja pas*at nakkaan, mitä joku nuori tyttönen siitä on mieltä.
Kiven sisällä istuvat kaikki kirjaimellisesti istuvat kun kusevat koska muuten roiskuu kusi pisarat ympäri selliä, että äijäsi ottaisi siellä pikaseen hivakkaa jollei oppisi tavoille. Taitaa jo kotona saadakkin vähän pegginiä.
On semmonen Eufrat ja Tigris -ongelma; mieluummin kuivat lahkeet ynnä puitteet.
Kuseeko niin lujaa, että posliini halkeaa? Jos ei, niin ei ole MIES!
Joskus aamuerektiolla on pissattava istualteen siten, että nojaa hieman eteenpäin. Ylös sojottavan peniksen saa silloin väännettyä ja tähtäämään pöntön reunalle.
Pippeli lytyssä ja sitten pissat pitkin lattiaa tai seinää
Aloittaja tuntuu olevan varsin yksinkertainen ihminen
Ja sen pari minuutin lorotuksen kuulee alakertaan joka saamarin aamu kello 7
Olen tätä maailmanluokan ongelmaa joskus miettinyt. Jos miehellä sattuu olemaan samalla istunnolla sekä iso että pikkuhätä, ja pikkuhätä tulee vasta sen jälkeen kun on jo ehtinyt pyllynsä siihen pönttöön istuttaa isoa hätää varten. Niin nouseeko hän seisomaan sen pikkuhädän ajaksi ja laskeutuu sen jälkeen takaisin isoa hätää varten. Miten tämmöisessä tapauksessa toimitaan, ettei vaan tulisi väärinymmärretyksi.
Totta.