Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ei kannata pelätä että nainen menisi rikki"

Vierailija
10.02.2026 |

Sorry, huono aasinsilta asiaan....

Dilemma:  Olen aina pitänyt netin naisten masturbaatiovideoita räikeän yliampuvina, varsinkin kun esitetään sen tuhannen vauhdilla ja voimalla tehtävää tuheron vispausta. 

- Aina silloin tällöin ja jo vuosikymmeniä olen antanut vaimolle hidasta sormetusta, josta hän on tykännyt ilmeisen paljon, tavoitteena 'päästä mahdollisimman hitaasti maaliin'. Onnistuessaan tyyli johtaa aikamoiseen spektaakkeliin lopussa, josta ääntä ja ähinää ei puutu. Nyt vanhemmalla iällä kiusaus pitkän kaavan mukaan toisinaan johtaa hänellä 'nallihäiriöön' ja kerran pyysin häntä hoitamaan itse homman loppuun. Hämmästykseni oli melkoinen, kun operaatiossa käytettiin sellaista energiaa ja vauhtia, jota en itse ole ikinä käyttänyt enkä edes uskaltaisi käyttää ja olinkin ajatellut sellaisen kuuluvan netin tarjontaan pelkästään.  Mainittakoon vielä, että toivoisin olevani ajatusten lukija vaimoni suhteen. Jostain syystä tämän sortin asioista en saa lausettakaan irti häneltä.

- Muistan lukeneeni naisten 'kuin valituksia' siitä, että mies on liian hellävarainen ja ilmeisesti pelkää naisensa menevän rikki. Ennen kuin siirryn empiirisiin kokeisiin, olikos foorumin leideillä mitään vihjettä tai tulokulmaa tähän?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aamulla mies sormetti, ja hitaasti  ja se onkin ihanaa, Mutta kun alkoi olla polte kova sanoin vaan "anna anna" ja antoihan tuo,ja se oli pitkä ja äänekäs orgasmi, todella hyvä!

Mutta se hidastelu alkuun on namia!

Vierailija
2/4 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen vaimo hermostuu totaalisesti alle minuutissa ja vaatii "tekemään kunnolla", mikäli yritän käyttää tuota aloittajan käyttämää hidasta hyvää -tekniikkaa. Luultavasti eri naisten herkkyydessä on isosti eroja, kun exä nautti eniten hitaasta klitan ja pilluvaon hyväilystä ja alkoi ei todellakaan kestänyt läheskään niin kovaa käsityötä kuin nykyinen vaimoni. Erot on näiden kahden välillä hurjan isot tässä asiassa. Oleellisinta on kyky kyetä lukemaan millainen kosketus toimii just omalle seksikumppanille, olipa tämä mies tai nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nainen on yksilö siinä missä mieskin, eli kannattaa alkaa viimeistään nyt treenaamaan sitä tärkeintä seksitaitoa, eli kommunikointia.

Vierailija
4/4 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen on yksilö siinä missä mieskin, eli kannattaa alkaa viimeistään nyt treenaamaan sitä tärkeintä seksitaitoa, eli kommunikointia.

Nykyinen wi-fi jääkaappi kommunikoi kanssani enemmän, kuin vaimo intiimipuolen asioista. Kirjaimellisesti kuin 'jääkaapille puhuisi'.

#AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi