Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marrasmasujen vappukarkelot!

30.04.2007 |

Uusi pino vapun ajaksi!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultrassa käyty :) Kaikki näytti olevan hyvin. Yksi kaveri siellä rellotti jalat ylhäällä ja käsi niskan takana. Sydän sykki. Niskaturvotus oli 1,74. Oli kyllä suloinen :) Miehelle tuli siellä ultrassa tunne että tyttö on tälläkin kertaa. Niin ja vatsanpeitteet näytti olevan kiinni, esikoisellahan oli syntyessään gastroskiisi.

Pari valokuvaa saatiin mukaan. Sivuprofiili mein pikkukakkosesta. On muuten uudet ultralaitteet ilmeisesti EKKS:ssa, oli niin selkeet kuvat, toisin kuin esikoisesta.

Pitää tästä valmistautua vapun viettoon, lähetään miun vanhempien luokse.

Edvina ja pikkunen rv12+2

Vierailija
2/6 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa tänne kirjoittelen, olen kyllä käynyt pinoja lukemassa. Mulle iski aamulla ahdistus ja epäusko. Siis siitä, että olen(ko) raskaana tai siis, että onko raskaus edennyt tai keskeytynyt. :-/ Katselin itseäni peilin edessä, eikä mun maha ole lainkaan kasvanut (rv. 12+6, alkuraskauden ultran mukaan 13+3). Olen kuitenkin aika hoikka ja kohtu on eteenpäin kallistunut, joten edes pientä muutosta odotin tähän mennessä. Joo, jos kaikki on kohdallaan (neuvolalääkäri ylihuomenna ja np-ultra perjantaina), saan nauraa itselleni. No, kai tähän epävarmuuteen osaltaan vaikuttaa aikaisempi keskeytynyt keskenmeno (rv. 11:llä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin töissä kärvistellään... Ehkä tänään pääsee vähän aiemmin lähtemään pois. Ei ole kyllä mikään kiva vappuilmakaan, että sinänsä ei niin harmita töissäolo.

Omaa napaa: Rouvavauva, niin tuttu tunne tuo mitä kuvailit. Itsellänikin epäuskoinen tunne tästä raskaudesta, kun maha ei ole lainkaan kasvanut vielä, mulla viikkoja tosin vasta 10+4. Onneksi tuli kutsu np-ultraan 15.5. Siihen on kyllä vielä pari viikkoa, mutta sittenhän tämä selviää. Toivottavasti kaikki olisi hyvin ja tämä vain olisi erilainen raskaus kuin esikoisesta...

Muutama tunti vielä ja sitten munkkiostosten kautta kotiin :). En mäkään jaksa itse niitä keitellä.

t. Mauku

Vierailija
4/6 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Mauku

Vierailija
5/6 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköjään tälle päivälle on kaksi pinoa, laitanpa nyt oman viestini vaikka tähän, kun täällä puhuttiin tuosta epäuskoisuudesta ja pelosta. Kävin just nlassa kokeilemassa, josko ne sydänäänet kuuluisivat (viime to eivät kuuluneet), ja eiväthän ne kuuluneet... :( No tasan viikon päästä on np-ultra, jonne nyt sitten pitää odotella. Pelottaa vaan tuo keskeytyneen keskenmenon mahdollisuus, vaikka on mulla kyllä raskausoireita (rinnat kipeet, etovaa oloa päivittäin). Niinhän se th:kin sanoi, että malttia...

Kohta haen pojan tarhasta ja sitten ois tarkoitus siivoilla ja laittaa asuntoa vähän vappukuntoon (=serpentiinejä ja ilmapalloja). Ei ollakaan aiemmin koristeltu kämppää vappukoristein, mutta aattelin, että tuo esikoinen voisi tykätä siitä. Hauskaa vappua kaikille!!

tosca 12+0

Vierailija
6/6 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin sit epähuomiossa toisen pinon pystyyn. Jos kuitenkin kirjoitetaan tuohon freyan laittamaan pinoon, eli marrasmasujen maanantaihin, Jos kaikki viittis kopioida oman kirjoituksesna sinne, niin ei tarvii hyppiä kahden pinon välillä. Kiitos ja anteeksi sekoiluni.

Sanle