Kun ihminen ajetaan ahtaalle, hänellä ei ole varaa edes maksalaatikkoon
Niin monta potentiaalista ihmistä olen kohdannut, mutta jos kukaan ei tule heitä vastaan, alamäki alkaa.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Liverpool
As in maksa-allas?
Terveyssyistä en koskisi maksalaatikkoon. Sisäelin maksa kerää myrkkyjä. Syön hyvin vähän myös punaista lihaa samasta syystä, että se ei ole terveellistä. Syön kasviksia, kalaa ja kanaa. Pavut, linssit ja herneet eri muodoissaan (tofu, soijarouhe, kuivatut linssit) tuovat kasvisproteiinia ja kuituja ruokavalioon ja niiden makuun tosiaan tottuu. Antavat voima aja energiaa! Kasvisruot kannattaa maustaa voimakkaammin kuin liharuoat. Vuosi tai kaksi, niin ei tee yhtään mieli raskaita sisäelin tai punainen liha ruokia.
Nälissään on tietty pakko syödä melkein mitä vain, jopa maksalaatikkoa, mutta suosittelen, muuttamaan elintapoja, sillä köyhällä ei ole varaa menettää terveyttään. Jokaisen aikuisen ihmisen on osattava laittaa itse ruokaa, eikä aina ostaa eineksiä! Ennen kaupan sulkemista tunniksi 60% laputetut ruoat ovat silti suositeltavia ja eineksissäkin on terveellisempiä vaihtoehtoja, joita kannattaa suosia!
Eikä pakastepitsaan. Se tarkoittaa sitä, että syrjäytynyt kuolee nälkään.
Betala lådan kannattaa jättää syömättä. Tulee esimerkiksi liikaa A-vitamiinia, mikä ei ole hyvä juttu.
Eilen syötiin miehen kans puokkiin maksalaatikko. Kylkeen punajuuriviipaleita. Saa paljon rautaa. Mulla oli anemiaa niin nyt on arvot taas kohillaan. Syön silloin tällöin maksamakkaraa ja maksalaatikkoa ettei anemia iske. Saako vegaani tarpeeksi rautaa? Vai kituuko hiljalleen anemian kourissa?
Liverpool