Miten pitkään vauvaa voi nukuttaa -27 asteessa
Kommentit (40)
Katot sitä vaunujen sisällä olevaa lämpömittaria, että se on nollan yläpuolella kun peität vaunun suuaukon harsoliinalla. Jossain suojaisassa paikassa, ettei tuuli osu siihen. Ite muistaakseni pidin kyllä -25 rajana ja mulla oli superlämmin makuupussi vauvalla ei äitiyspakkauksen lirua.
En pitäisi yhtään ulkona silloin. Minulle aikoinaan sanottiin neuvolassa, että -10 on raja ja uskoin siihen. Kovalla pakkasella kädet ja jalat ja kasvot paleltuvat herkästi.
Miksi ihmeessä sen pitää ulkona nukkua? Nukkuisi teko itse pakkasessa?
MITEN PITKÄÄN ITSE NUKKUISIT PAKKASESSESSA SIDOTTUNA PUSSIIN....OLISIKKO IHMISRÄÄKKÄYSTÄ ????👹👹👹👹👹👹
Vierailija kirjoitti:
En laittaisi vauvaa nyt ulos
SUOMESSA LAITETAAN VAIKKA OLISI -45!!!
riippuu miten hyvit olet pukeutunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En laittaisi vauvaa nyt ulos
SUOMESSA LAITETAAN VAIKKA OLISI -45!!!
Ei laiteta.
Niin kovalla pakkaselle ei jätetä pihalle nukkumaan. Vaunuilla voi käydä nukuttamassa ja sitten sisälle. Vauvalla on hypotermiariski niin kylmällä.
Vauvan ulkona nukkumisen yleinen suositeltu pakkasraja on -10 - 15 astetta, mutta monet asiantuntijat pitävät -5 astetta ihanteellisena ja turvallisena rajana, erityisesti pienille vauvoille. Kovemmilla pakkasilla (yli -15 C) vauvan nukkumapaikan tulisi olla sisällä, tai ulkoilun on oltava erittäin lyhytaikaista.
Ei saa viedä ulos, jos on 10 astetta pakkasta tai enemmän!
Kertokaa joku mikä juju on lapsi viedä pakkasella ulos ??? Onko se pinttynyt tapa työntää kamala kasa vaatetta ja siihen pakkopaitaan ?? Sadistejako olette????
OLETTEKO VARMOJA ETTÄ. LAPEN KEUKOT OVAT VALMIIT HENGITTÄMÄÄN 1 -2 tuntia ???👹👹👹
Pienen lapsen keuhkot eivät kestä liian kylmää ilmaa. Usko suosituksia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sen pitää ulkona nukkua? Nukkuisi teko itse pakkasessa?
En. Tulisi pakokauhu pakkopaitaan vangittuna pakkaseen. 😬😬😬
Vierailija kirjoitti:
Niin kovalla pakkaselle ei jätetä pihalle nukkumaan. Vaunuilla voi käydä nukuttamassa ja sitten sisälle. Vauvalla on hypotermiariski niin kylmällä.
Kuka hullu ei muuten saa vauvaa nukkumaan?
Vierailija kirjoitti:
OLETTEKO VARMOJA ETTÄ. LAPEN KEUKOT OVAT VALMIIT HENGITTÄMÄÄN 1 -2 tuntia ???👹👹👹
Siksipä en ole lastani vienytkään ulos.
Vierailija kirjoitti:
Pienen lapsen keuhkot eivät kestä liian kylmää ilmaa. Usko suosituksia.
Samma mieltä. 👍🏻👍🏻👍🏻
Kunnes itkua ei kuulu.