Päiväkotityön huonot puolet
Hain töihin päiväkotiin mutta en saanut paikkaa. Nyt harmittaa, se olisi ollut kaikinpuolin hyvältä kuulostava työpaikka ja aina ennen kun olen ollut töissä pk:ssa olen yleensä pitänyt työstäni. Kertokaa te lastenhoitajat työn HUONOJA puolia ja miksi minun ei kannata liikoja harmitella..
Kommentit (8)
Lastenhoitajat? Tarkoitatko siis vakahoitajia? Vai vakalaisia ylipäätään?
Raskas työ, ikävät työajat, matala palkka.
Kurittomat lapset joille ei saa pitää kuria koska tutkimusten mukaan kuri on vahingoksi lapsille.
Loputtomat kirjalliset työt ja palaverit joiden takia aika ei riitä läsnäololle lapsiryhmässä.
Ylimitoitetut koulutusvaatimukset. Yliopistokoulutetut eivät viihdy lapsia hoitamassa vaan hakeutuvat paremmin koulutustaan vastaaviin töihin.
Vierailija kirjoitti:
Lastenhoitajat? Tarkoitatko siis vakahoitajia? Vai vakalaisia ylipäätään?
Päiväkodeissa ammattinimike on varhaiskasvatuksen lastenhoitaja.
Lue ketju varhaiskasvatuksesta täältä, sieltä löytyy vakan nykytilanne. Itse vaihdoin alaa. En olisi jaksanut enää huonon työilmapiirin, johdon ja vaativien asiakkaiden pyörityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Lue ketju varhaiskasvatuksesta täältä, sieltä löytyy vakan nykytilanne. Itse vaihdoin alaa. En olisi jaksanut enää huonon työilmapiirin, johdon ja vaativien asiakkaiden pyörityksessä.
Lapset ovat asiakkaita ja koska asiakas on aina oikeassa niin homma menee hankalaksi.
Huono puoli on se ns. varhaiskasvatus. Perinteiset tarhat olivat hyviä paikkoja.
Huonoa kaikki.
Ei millään alle 12 vuotiaiden laitoksiin.
- nuorisokodin ohjaaja