Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaako miehen ostaa maksullista seksiä?!

Vierailija
28.04.2007 |

Olemme muuten onnellisessa parisuhteessa, mutta seksipuolella tökkii melko pahasti. Miehellä on sellaisia mieltymyksiä, joista minä en syty enkä pysty innostusta edes teeskentelemään. Tästä syystä seksielämämme on lähes olematonta, sillä kun en pysty miestä tyydyttämään hänen erityisesti haluamallaan tavalla, on myös muunlainen seksi loppunut.

Uhkaavasti näyttää nyt siltä, että ero seuraa jos ei tilannetta saada korjattua.

Mies ehdotti, että voisi ostaa haluamansa " erikoisuudet" prostituoidulta. Ajatus olisi se, että " tavallista" seksiä voitaisiin sitten kotona harrastaa, kun luulen että itseänikin voisi useammin tehdä mieli jos tietäisin ettei tarvitse mennä vain miehen mieltymysten mukaan. Tyrmäsin tietysti ajatuksen, mutta olen nyt pohtinut olisiko siitä kuitenkin ratkaisuksi. Lähinnä pelottaa, jos sitten olisinkin mustasukkainen. Tai jos mies lähtisi silti suhteesta.

Mitä luulette, voisiko toimia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkoi kiinnostaa, mikä se on mitä mies haluaa ja sinä et? Onko tämä joku mieltymys mikä hänellä on ollut aina ja se on nyt vasta (miksi?) alkanut sinulla tökkiä, vai onko tämä mitä mies haluaa jotain uutta, joka ei vaan ole ollenkaan sinun juttusi?

Seksi ei tokikaan ole parisuhteen tärkein asia, mutta vähän kummastelen sellaista " muuten onnellista parisuhdetta" jossa seksielämä on lähes olematonta... Seksi kun kuitenkin on se yksi yksittäinen yhteinen ja intiimi juttu, joka erottaa parisuhteen kaikista muista ihmissuhteista.

Miksi haluat jatkaa tämän miehen kanssa? Minua naisena loukkaisi valtavasti jos mies ehdottaisi hakevansa mieltymyksensä joltain toiselta naiselta. Se, että hän ehdotti ammattilaista, ei minua lohduttaisi ollenkaan. Joka tapauksessa se olisi joku muu nainen, joka tyydyttäisi mieheni paremmin kuin minä. En ole mustasukkaista tyyppiä, mutta tuohan syö itsetunnon ja itsekunnioituksen kokonaan!!

En voi ymmärtää sitäkään, millainen mies tuollaista edes ehdottaa? Miten joku seksiin liittyvä juttu voi olla muka niin tärkeä, että hän olisi valmis loukkaamaan sinua niin että hakisi sitä muualta?? Anteeksi vaan, mutta mun mielestä sun miehesi ei sinua paljon kunnioita eikä rakasta :-( Joten miksi haluaisit edes jatkaa tuollaisen kanssa??

Vierailija
2/12 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommentista!

Miehellä siis on kenkä-fetismi tai miten sen nyt sanoisi... Kiihottuu kyllä muistakin asioista, mutta vaatii säännöllisesti saavansa " tulla" jaloilleni tai kengille jaloissani.

Tämä on ollut minulla tiedossa jo suhteemme alkuajoista ja tietysti tuoreen suhteen ollessa kyseessä, haluaa toista kaikin tavoin miellyttää vaikkei itse niin innostunut juuri ko asiasta olisikaan. Alkuun se onnistuikin, mutta tietysti miehen vaatimukset kasvavat ja minulla taas mielenkiinto katoaa... Varsinkin kun minä muutenkin haluan harvemmin seksiä kuin mies ja silloin kun siihen suostun, niin tietenkin mies haluaa itselleen mieluisinta seksiä.

Tavallaan ensin loukkaannuinkin miehen ehdotuksesta, mutta toisaalta se sitten alkoikin tuntua helpotukselta tilanteeseen. En ole yhtään mustasukkaista tyyppiä, joten kuvittelen että voisi onnistua että mies saisi käydä ihailemassa jonkun toisen naisen jalkoja korkokengissä silloin tällöin (ja tosiaan vain niitä jalkoja), jos sitten minä saisin " tavallista" eli yhdyntäseksiä silloin kun minun tekee mieli. En tiedä, voinhan olla väärässä ja siksi en oikein uskallakaan ottaa riskiä.

Olemme olleet pitkään yhdessä ja selvinneet mielestäni pahemmistakin vaikeuksista. Suhteemme on muuten tosiaan onnellinen ja meillä on runsaasti läheisyyttä, joten minään kaverisuhteena en tätä pidä. Ja on sitä seksiäkin, vaikka alkuun laitoin " lähes olematonta" : miehen mukaan kerran viikossa, ja jalat vielä harvemmin, on olematonta. Niin, ja ihan ehdottomasti haluan juuri tämän miehen ja olen surullinen etten pysty tekemään häntä (tässä suhteessa) onnelliseksi. Seksi on iso osa parisuhdetta, enkä mielestäni voi pakottaa ihmistä pysymään suhteessa, jossa hän ei saa tarpeitaan tyydytetyksi. Toivoisin vaan ettei tämä ole niin iso ongelma, ettemmekö saisi sita ratkaistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se tietysti aika spesiaali juttu seksissä, muttei tällaiselle asiaan vihkiintymättömälle kuulosta mitenkään ylitsepääsemättömältä, ehkä. Mulla raja menis siinä jos mies haluais S/M alistusjuttuja, piiskaamista tmv. Niihin verrattuna kengille tai jaloille tulo kuulostaa vähemmän ahdistavalta, mutta en tarkoita arvostella. Sinä et siitä pidä etkä nauti ja sinulla on oikeus kokea niin.

Sellainen kyllä ahdistaa, jos toinen aina vaan saa suhteessa erikoiskohtelua. Sinun pitäisi yhtä lailla vaatia ja saada jotain sellaista mistä juuri sinä nautit! Oli se sitten pitkää nautinnollista suuseksiä mieheltäsi tai vaikkapa kokovartalohieronta tai mistä nyt nautitkin. Suostuuko mies vaihtokauppaan vai oletko se aina sinä joka tyydytät hänen toiveensa ja ehkä siksi olet alkanut vieraantua koko jutusta?

Saanko kysyäs, miksi et halua tavallistakaan seksiä kuin kerran viikossa, nautitko seksistä itse? Oma kokemus vuosien takaa: mies alkoi olla niin itsekäs sängyssä, halusi aina vaan ajatella itseään eikä yhtään välittänyt nautinko minä. No ei mennyt kauaa, kun en halunnut enää seksiä ollenkaan.. vaikka olen tosi kuuma ja seksiä normaalisti rakastava nainen. Sitä nyt ei vaan jaksa aina antaa jos ei mitään saa.

Olen siis samaa mieltä kanssasi, että seksi on iso osa parisuhdetta, mutta voiko sinuakaan pakottaa olemaan suhteessa, jossa et ehkä saa tarpeitasi tyydytettyä?

Kuulostaa kyllä jotenkin oudolta, että noin pieni asia kuin kengät tai jalat voisi kaataa kokonaisen suhteen...

-2-

Vierailija
4/12 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..miksi asia on sinulle vastenmielinen? Ihan vakavasti, jos häntä rakastat, eikö sinusta tunnu silloin hyvälle jos miellytät häntä ja hän kiihottuu, ihan kuten sinäkin kiihotut ja nautit siitä seksistä josta sinä pidät? Vastavuoroisuus on seksissä tärkeätä, ja minusta tässä haiskahtaa uusfeministinen narsisimi, eli asenne että seksissä vain naisen oma nautinto on tärkeätä. Anteeksi vain.

Vierailija
5/12 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko omille kengilleenkin olla mustasukkainen? Jo on vakava seksiongelma kertakaikkiaan. Antaisit sen äijäparan laueta vaikka kumisaappaaseen jos se siitä tulee onnelliseksi. MItä ihmeen väliä sillä n vaikka ruikkisi kattokruunuun ne mällinsä jos se sitä haluaa.

mies

Vierailija
6/12 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisesti kakkoselle asiaan paneutumisesta!

No tosiaan kuulostaa varmaan pieneltä ongelmalta, kun ei ole piiskaamista tai muuta " perverssiä" . ;) Ei vaan, en ole mitenkään kamalan estoinen ja nautin kyllä seksistä, mutta ehkä ongelma on juuri se, että meillä minä jään toiseksi kun miehen toiveet koitetaan täyttää. Täytyy kokeilla tuota vaihtokauppaa, voisi mielellään ottaa edes joskus hieronnan, kun sitäkin meillä saa vain mies... Ja minulle riittää harvemmin, vaikka vain kerran viikossa. Väsyneenä en jaksa, joten arkisin jää siksi vähemmälle. Mies ei töistään väsy niin kuin minä, kun voi mennä ja tulla niin kuin huvittaa eikä tarvitse aamulla herätä aikaisin.

Ongelmallisinta tässä nyt on se, että mies haluaa minun olevan mukana ja tarjoavan hänelle jonkinlaisia mielikuvituksellisia sessiota jalkojen/kenkien parissa, niin että terveiset vaan vastaajalle nro 7: kun vaan riittäisikin se ruiskiminen, niin olisi helppoa. Valitettavasti vaan miehen vaatimustaso ja ruokahalu kasvaa syödessä eikä pelkkä ruiskiminen enää riitä.

Mielikuvitusta minulta ei löydy, kun en itse kiihotu yhtään muutenkaan korkokengistä. Siksi siitä on kai tullut niin vastemielistä. On tuskallista koittaa teeskennellä olevansa jotenkin innostunut, kun ei ole. Eikä riitä edes se, että mies nauttii jos se on jatkuvaa vaatimista miten minun pitäisi hänelle puhua ja esitellä jalkoja jne... Yritin jopa netistä etsiä jotain sivuja, joista olisin saanut itselleni vinkkejä, muttei löytynyt. Ei siis voi yrityksen puutteesta syyttää.

Ja kutoselle tiedoksi, että uusfeminististä narsisismia ei meiltä löydy, koska tyydyn mieheeni verrattuna hyvin vähään ja yksi asia jota hän myöskin valittaa on se, etten aika halua " saada" ja minulle riittää se että mies tulee ja nautin siitä ja hänen läheisyydestään.

ap

Vierailija
7/12 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatko sinä orgasmeja? Saatko sinä teidän seksistä (ilman kenkiä) niin paljon kuin haluaisit/tarvitsisit? Läheisyyttä me kaikki haluamme ja tarvitsemme, mutta se ei ole oikeastaan ihan sama asia kuin seksi.

Koska se nyt on varmasti ainakin syy, miksei jaksa toista kiihottaa ja tyydyttää, jos itse jää ilman täyttymystä. Mun mielestä tuo kuulostaa, että valitettavasti kengistä on tullut sulle " kilpailija" , mies kiihottuu niistä ja kiinnostuu enemmän, haluaa sitä niin paljon että oikeasti ehdottaa vieraissa käymistä?? Hei sen sijaan, että keskittyisi parantamaan teidän seksiä sun kanssa? Tai että yrittäisi jotenkin vähentää ja olla vaatimatta sulta sellaista mitä et halua tehdä. Tottakai sellainen loukkaa ja tuntuu pahalta!!

Tietääkö mies näistä ajatuksistasi? Ehkä hän ei edes tajua kuinka vastenmieliseksi koko kenkä/jalka-juttu on muodostunut, vaikka pitäisi tottakai tajuta, jos et sinä saa " mitään" ja hän vaan haluaa enemmän ja enemmän?

On mulla kokemusta sellasestakin miehestä, joka halusi että puhun hänelle todella rivoja. Ei yhtään mun juttu, mutta yritin miehen mieliksi. Se vaan oli tosi vaikeaa vakavalla naamalla, koska mies oli englantilainen ja vaikka puhun sujuvasti englantia, en osaa törkysanastoa!! ;-) Joten se kävi todella haasteelliseksi pitää pokka. Mutta yritin parhaani, koska tämä mies antoi mulle vastaavasti juuri sitä mitä sängyssä (ja puistossa, autossa, rannalla, junassa, ym....) haluan... Mä en kiihotu myöskään korkokengistä, enkä noista rivoista puheista, mutta koska mäkin sain huomiota ja nautintoa meidän suhteessa, niin en alkanut inhota törkypuheita (vieläkin naurattaa kun yritin enkä osannut edes sanastoa..!)

Mutta takaisin teihin. Jäin sitäkin miettimään, että miten on mahdollista että teillä hierontaa(kin?) saa vain mies, kun sinäkin siitä nauttisit?? Kyllä nyt on aika nostaa kissa pöydälle ja kauniisti puhua asiasta. Että haluaisit tuottaa kyllä miehellesi tyydytystä, mutta kyllä sinäkin haluat ja ansaitset sitten jotain spesiaalia. Ja sen toteaminen ei ole feminismiä vaan tasa-arvoa. Jokainen mies, jonka vaimo haluaa kyllä saada suuseksiä, muttei ole sitä valmis antamaan, ymmärtää varmaan mitä tasa-arvolla tarkoitan.

-2-

Vierailija
8/12 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatko sinä orgasmeja?

Saan.

Saatko sinä teidän seksistä (ilman kenkiä) niin paljon kuin haluaisit/tarvitsisit?

Saan, kai... Siis siitä seksistä saan. No minä en paljoa kyllä vaadikaan.

Läheisyyttäkin saan, mutta hyvänäpitoa ilman seksiä en saa. Esim. niskahierontaa jne. vaikka miehelleni niitä annan. Saatat olla oikeassa siinä, että koen jalat jotenkin uhaksi, vaikka en itse niin sanoisi. Miehen mielestä kyllä minun jalkani ovat ne kaikkein kauneimmat (niin kuin tietysti kaikki miehet sanovat vaimonsa tisseistä tai pepusta ;) ) joten ei niistä pitäisi mustasukkainen olla..

Olen koittanut miehelle puhua, mutta hänen mielestään ongelma ja syy on ainoastaan minun ja kaikki olisi paremmin jos vain minä haluaisin useammin ja täyttäisin hänen toiveensa, ja silloin hänkin huomioisi minua enemmän... Asia on nyt paisunut niin isoksi, etten ole pystynyt enää edes yrittämään, kun ei siitä kuitenkaan ole apua tuntunut olevan. Huoh!

No ei varmaan auta kuin nostaa uudelleen kissa pöydälle ja koittaa ratkaista asia jotenkin muuten, kuin prostituoidun avulla.

No onneksi sentään ei tarvitse puhua rivoja englanniksi, se ei multa luonnistuisi sitäkään vähää! ;)

Kiitos tosi paljon, kakkonen! Viisaita sanoja ja susta oli paljon apua ajatusten jäsentelyssä! :)

ap

Vierailija
9/12 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Läheisyyttäkin saan, mutta hyvänäpitoa ilman seksiä en saa. Esim. niskahierontaa jne. vaikka miehelleni niitä annan.

Eli kenkäseksin vaatiminen on saanut sinut puolustusasemiin ja mun mielestä ihan oikeutetusti. Kyllä jokainen läheisyyttä tarvitsee, ja hyväksyntää. Ja sitä kaipaisin mieheltäsi enemmän. Hyväksyntää siitä, että et ehkä tule hulluksi korkokengistä, mutta haluat häntä miellyttää siinä määrin, että olet jopa harkinnut prostituoidun palvelujen sallimista miehellesi! Tuntuu todella hurjalta, ettei hän vastapainoksi kuitenkaan ole itse valmis antamaan edes sitä niskahierontaa.

Aika epätasa-arvoinen tilanne, ja varmasti turhauttava ja hajottavakin suhteessa.

En valitettavasti pysty mitenkään ymmärtämään hänen logiikkaansa tuossa

" ... hänen mielestään ongelma ja syy on ainoastaan minun ja kaikki olisi paremmin jos vain minä haluaisin useammin ja täyttäisin hänen toiveensa, ja silloin hänkin huomioisi minua enemmän..."

Olen pahoillani, mutta koen miehesi vain ja ainoastaan erittäin itsekkäänä.

Siis että ongelma (ettäte nautitte eri asioista seksissä) on mukamas ainoastaan sinun ongelmasi (sinun?? joka olet yrittänyt hänen toiveensa omista tuntemuksistasi huolimatta täyttää!) ja että jos haluaisit vaan useammin täyttää hänen toiveensa, SILLOIN hän VASTA huomioisi sinua enemmän??? Miten se voidaan mitata, milloin hän on saanut tarpeeksi antaakseen sinulle?

Sinulle, joka kaipaat niin paljon ihan parisuhteessa ja ihmiselämässä normaalia läheisyyttä ja huomioimista, että olet jo tehnyt valtavia asioita " itseäsi vastaan" .

Kuten sanoin jo ensimmäisessä vastauksessani, en todella tiedä mikä auttaisi. Jotenkin tuntuu, että ulkopuoliselta palvelun ostaminen olisi aika äärimmäinen uhraus sinulta, ja johtaisiko sekään siihen, mitä sinä kaipaat ja janoat? Antaisiko mies enemmän huomiotaan, kosketustaan, läheisyyttään sinulle, jos hän harrastaisi fetissiseksinsä jonkun toisen kanssa? Enpä usko.

Ehkäpä parisuhde- tai seksuaaliterapeutti voisi auttaa teitä? Siis ehdottomasti yhdessä kävisitte (jotenkin vaan jo kuulen miehesi sanovan, että mene sinä, eihän minussa ole mitään vikaa... toivon olevani väärässä!)

Toivon todella, että joku apu löytyisi tilanteeseenne.

-2-

Vierailija
10/12 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry tuo ehkä kärjekkäästi kommentointi, nyt jatkot luettuani sanoisin että ongelma ei teillä ole miehesi fetisismi vaan suhteen epätasapaino.

Jos vastavuoroisuus ja tasapaino olisivat kondiksessa ei hänen mieltymyksensäkään olisi ongelma.

Vierailija
11/12 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan siksi että mies ei halua laueta sisään vaan kenkään??? Kuules nyt mies, mene kotiis kasvamaan.

t. nainen, et ole g-pisteestä tietysti koskaan kuullutkaan, Kallessa ei kerrottu?

Vierailija:

Voiko omille kengilleenkin olla mustasukkainen? Jo on vakava seksiongelma kertakaikkiaan. Antaisit sen äijäparan laueta vaikka kumisaappaaseen jos se siitä tulee onnelliseksi. MItä ihmeen väliä sillä n vaikka ruikkisi kattokruunuun ne mällinsä jos se sitä haluaa.

mies

Vierailija
12/12 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..g-pisteorkun? Monen naisen kanssa olen ollut, ja moni on tykännyt siitä kun laukeaa heidän sisälleen, mutta yksikään ei ole saanut g-pisteorkkua minun siemensyöksystäni. Ei se ruiskutus niin raju ole.

G-pisteorkkuja olen kyllä muuten kokenut, mahtavin johti myös huimaan ejakulaatioon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme