Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis voi luoja että jotkut ihmiset on idiootteja...

Vierailija
28.04.2007 |

Synnytin toisen lapseni pari viikkoa sitten ja ihana lapseton tuttuni kysyi että " syntyikö tämä nyt sitten ihan oikeasti?"

Siis mitä v****a... esikoinen syntyi kiireellisellä sektiolla, mutta ei siis ilmeisesti ole syntynyt " oikeasti" ihan leikisti vaan... aaargh...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on lukenu täältä kuinka sektio ei ole synnytys...pitää olla alakautta puskettu että se on oikea synnytys...

Vierailija
2/4 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sehän ei kellekään kuulu miten lapsi on syntynyt, mutta jos on ihan pakko kysyä, niin sen voisi kysyä ' syntyikö lapsi alakautta vai sektiolla' ? Mulla ottaisi päähän jos joku tuollatavalla kysyisi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pääasia minulle oli, että heidät sain elävinä ja terveinä. Itsekin usein mietin, etten ole synnyttänyt: alapää ei ole venynyt, ym. Vaan ei se minua millään lailla haittaa: sain kuitenkin ihanat lapset.

Vierailija
4/4 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetytti vaan ihan tosissaan tuo sana valinta " oikeasti" . Tiedän kyllä ettei kaveri sitä mitenkään pahalla kysynyt tarkoitti vaan että syntyikö alakautta vai jouduttiinko taas leikkaamaan, mutta eihän keneltäkään voi kysyä että syntyikö se oikeasti..

ap