Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin etuoikeutettu kun minulla on töitä!

Vierailija
16.01.2026 |

Olen saanut olla töissä koko aikuiselämäni, ammattiin valmistuttuani, poislukien molemmat äitiyslomat. Palkkani on kohtuullinen, n 3500€/brutto.  Vakituisia työpaikkoja on ollut 3 ja uran alussa pari määräaikaisuutta. Onko tämä nykyaikana harvinaista?
N48

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se harvinaista mutta onnekkaaksi en silti kutsuisi koska toisten määräämien töiden tekeminen ja heidän aikataulun mukaan hyppääminen ei ole ihan paras mahdollinen sisältö elämälle. Onnekas olisi jos olisi vapaa tekemään mitä haluaa, miksei vaikka niitä töitäkin mutta vapaaehtoisesti ilman pelkoa siitä että on pulassa kun tulee kenkää ja joutuu kiusattavaksi.

Vierailija
2/2 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se harvinaista mutta onnekkaaksi en silti kutsuisi koska toisten määräämien töiden tekeminen ja heidän aikataulun mukaan hyppääminen ei ole ihan paras mahdollinen sisältö elämälle. Onnekas olisi jos olisi vapaa tekemään mitä haluaa, miksei vaikka niitä töitäkin mutta vapaaehtoisesti ilman pelkoa siitä että on pulassa kun tulee kenkää ja joutuu kiusattavaksi.

Pidän työstäni, voin sanoa että jopa nautin. Toisaalta säännöllinen palkkatulo on mahdollistanut myös monta unelmaa, esimerkiksi matkustelun, perheen, harrastuksia, kodin jne. Kai tuo jollekin voi olla orjan elämää, itse en koe sitä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä