Pete ja Linda euroviisuvoittajat vm 2026?
Kommentit (9)
Kyllä. En ole kummankaan fani, mutta tämä on yllättävä veto.
Ilahduin.
Itse näkisin tässä mahdollisuuksia tosin vielä ei olla yhdenkään maan edustajia valittu mutta muita biisejä kuulematta voisin sanoa että Pete ja Linda voittaa ainakin umk
Tosin ehkä voisin sitten aikanaan ne muutkin biisit kuunnella
Mutta Pete ja Linda yllättävän hyvä
Voidaan ohittaa kokonaan se shitshow, jossa Israel saa triljoona yleisöääntä, ja kruunata Linda ja Pete saman tien.
Ehkä pitää kuitenkin silti odottaa että kaikkien maiden edustajat on selvillä ja siihen menee vielä useampi kuukausi kun viisut on vasta toukokuussa mutta pakko sanoa että nyt ainakin Pete ja Linda on vahvoilla
Kuuntelin biisin ja siinä on mielestäni voimakkaat Azerbaidžan vibat ja Azerbaidžanhan on tainnut usein menestyä euroviisuissa paremmin kuin hyvin
Ihan surkea tekele. Naiset fanittaa vain seksin takia
Linda oli kerrassaan upea ja loisti, Pete keskinkertainen ja kappaleen sanat ihan hirveät - minä osaa kirjoittaa ihan samanlaiset: "minä haluun naista, kohta alkaa muna haista...Tässä ulvon ja uikutan, onneks kohta sun paukutan jne..." Siis idioottimainen teksti, onko muka jonkun ammattilaisen tekemät?
Joo ei, jotenkin aikaansa jäljessä. Tuli mieleen joku vuosi 2010. Lisäks ärsyttää biisit missä loppua kohden tollanen "huippu" kuten viime vuodenkin voittajalla.
UMK:n voivat hyvin voittaa, kun kukaan ei tunne noita muita osallistujia. Mutta ei ne kyllä Euroviisuja tuolla voita.