Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun TE-omavirkailija ei taida olla ihan terävin kynä

Vierailija
15.01.2026 |

Viime kerralla puhelinkeskustelussa se alkoi antaa ohjeita että seuraavan kerran soita perään kun olet laittanut hakemuksen, että jotain pitää tehdä nyt toisin, se voi olla ihan pienikin asia. Ja olin hetkeä aiemmin sanonut hänelle että yhteenkin hakemaani paikkaan oli useampi sata hakijaa. Siihen se vain että oho. Kuvitteleeko se tosiaan että olen ainoa joka tekee sen puhelinsoiton ja että pääsisin kaikkien satojen hakijoiden ohi soittamalla? Sitä paitsi mitä ihmettä mä sanoisin sille rekryhenkilölle/esihenkilölle kun soitan? Jos ei mitään kysyttävääkään hakemastani paikasta ole.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano terveppä terve ja morjesta morjens! Hain töihin? Pääsenkö? Ai en, selvä Hei! 

Vierailija
2/12 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne olekaan niitä terävimpiä kyniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No työtään vaan tekee. Ilmeisesti et ole sitä itse kokenut. Välillä on vaan sanottava jotain, kun kiusallista olisi olla hiljaa. Toki hän tajuaa hakijamäärät yms. Oho, ahaa, aijaa ja muut on vaan sen takia olemassa, kun ei voi olla ja katsoa toista sanomatta mitään. Äläkä ole typerä ja kuvittele, että häntä oikeasti kiinnostaa saatko sä töitä vai et. Olet joku valittava random jota pitää vaan sietää työn puolesta. Näinä päivinä ihan jokainen hyötyy siitä, kun toinen ei saa työtä. Ota vastuu itsestäsi jos et ole enää lapsi. Sinä se penaalin tylsin kynä olet työttömänä, ja vielä kuvittelet, että se on jonkun muun syytä.

Vierailija
4/12 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ei ne olekaan niitä terävimpiä kyniä.

Tai sitten niiden pitää sanoa jotain. Kunhan nyt jotain. 

Vierailija
5/12 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti ne typetykset saa palkkaa olemalla typeriä. 

Vierailija
6/12 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se ehdotti liikuntaa. (Kyselemättä enempää minusta, esim. harrastanko sitä jo ennestään🙂🙂)

Vierailija
7/12 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No työtään vaan tekee. Ilmeisesti et ole sitä itse kokenut. Välillä on vaan sanottava jotain, kun kiusallista olisi olla hiljaa. Toki hän tajuaa hakijamäärät yms. Oho, ahaa, aijaa ja muut on vaan sen takia olemassa, kun ei voi olla ja katsoa toista sanomatta mitään. Äläkä ole typerä ja kuvittele, että häntä oikeasti kiinnostaa saatko sä töitä vai et. Olet joku valittava random jota pitää vaan sietää työn puolesta. Näinä päivinä ihan jokainen hyötyy siitä, kun toinen ei saa työtä. Ota vastuu itsestäsi jos et ole enää lapsi. Sinä se penaalin tylsin kynä olet työttömänä, ja vielä kuvittelet, että se on jonkun muun syytä.

Haista kermaperse paska. Voisin vaikka heti mennä sinne tekemään sitä paperinpyörittelyä, jostain luin että siitä saisi kuulemma yli 3000 e, tiedä sitten onko totta. 

Ap

Vierailija
8/12 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terävät kynät työllistyvät vientialoille, eivätkä tyhjänpuhujiksi julkiselle sektorille.

Vierailija
9/12 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano terveppä terve ja morjesta morjens! Hain töihin? Pääsenkö? Ai en, selvä Hei! 

Vierailija
10/12 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että omavirkailija käski soittaa.

Vierailija
11/12 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen TE-virkailija osaa kyllä puutteellisista älynlahjoistaan huolimatta hoitaa köyhimmät tukien ulkopuolelle ja saa siitä provisiopalkkionsa.

Vierailija
12/12 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten niiden pitää sanoa jotain. Kunhan nyt jotain. 

Mikä funktio tällaisella jonkin, kunhan nyt jonkin sanojalla on julkisyhteisön palkkalistoilla verorahoilla kustannettuna?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä