Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olet saanut helpotusta sydänsuruihin?

Vierailija
14.01.2026 |

Huomasin itse, että lukeminen auttaa. Saa ajatukset hetkeksi muualle. Mutta se auttaa vain sen hetken. Mitä muuta voisi tehdä? 🤔 Tuntuu, että kaikesta tekemisestä on kadonnut mielekkyys mutta en voi lamaantua viikkokausiksi sängynpohjallekaan vaikka tekisi mieli. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joudun aina ulosteen väristen ulkomaalaisten uhriksi. Voi olla, että yksi päivä en näe ulosteen väristä ulkomaalaista kun olen ulkona, mutta sitten kuitenkin netissä jossain näkyy ulosteen värinen ihminen. 

Vierailija
2/7 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnasta. Laihdutusprojekti myös vie paljon huomiota ja energiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi ihana rakas vei surun pois mielestä.

Vierailija
4/7 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunnasta. Laihdutusprojekti myös vie paljon huomiota ja energiaa.

Joo. Mulla jotenkin ei nyt tunnu auttavan ihan hirveästi sekään. Laihtua ei ole tarvetta grammaakaan, ennemminkin päinvastoin. Toki sen liikunnan tavoitteeksi voisi ottaa lihaskunnon kasvattamisen. Nyt oon sellainen ruipelo voimiltani että jotain tarttis tehdä.

-ap

Vierailija
5/7 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi ihana rakas vei surun pois mielestä.

Kaikki jäi kesken edellisen kanssa joten uusi ei oo kyllä tähän hätään mielessä. Kiitos silti kun otit osaa keskusteluun.

-ap

Vierailija
6/7 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se suru pitää vaan jaksaa surra pois. Ennen pitkää huomaat ettei se ihminen enää pyöri jatkuvasti mielessäsi ja voit jo paremmin. Mutta voiko prosessia nopeuttaa? Ei. Se kestää sen minkä kestää. Jos alat hölmöillä jotain eli esim. ryypätä tai etsiä laastarisuhteita niin varmistat ettet pääse yli.

Vierailija
7/7 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se suru pitää vaan jaksaa surra pois. Ennen pitkää huomaat ettei se ihminen enää pyöri jatkuvasti mielessäsi ja voit jo paremmin. Mutta voiko prosessia nopeuttaa? Ei. Se kestää sen minkä kestää. Jos alat hölmöillä jotain eli esim. ryypätä tai etsiä laastarisuhteita niin varmistat ettet pääse yli.

Joo, kiitos tästä.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi