EI ANNETA ELÄKELÄISILLE VALTAA!
Miten me nuoret ja ylipäätään alle 45-v ollaan niin lapasia että on annettu kaikki valta ja varallisuus eläkeläisille ja dementiamummeleille? Aamutelkussa suurin ongelma tänään kun eläkeläisiä syrjitään työpaikoilla ja miten saataisiin eläkeikäisille turvallinen olo työssä. Mita v....a? Ei eläkeläisen kuulu olla työssä! Eläkeläiset kuuluvat eläkkeelle! Kun ovat työssä vievät työpaikat nuorilta työttömiltä. Joku kapina pitää nyt saada aikaan. Ihan ekana seuraavissa eduskuntavaaleissa ei äänen ääntä yli 50-vuotiaille!
Kommentit (15)
SUKULAISENI 82-IKÄISENÄ tekee yhä töitä, ajaa ympäri Suomea tarkastamassa erinäisiä asioita, saa eläkettä vajaat 3000e nettona, eli puhtaana käteen ja palkaa yli 180 000e vuodessa
VIDDDUDDDAAAKO , OIKEIN KOVINKO VIDDDUDDAA
Onneksi eläkeläiset saavat hoitaa toisiaan kun nuoret lähtevät ulkomaille
Eläkeläisten rahka- ja jugurttimyynti pitää tän maan taloutta pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
SUKULAISENI 82-IKÄISENÄ tekee yhä töitä, ajaa ympäri Suomea tarkastamassa erinäisiä asioita, saa eläkettä vajaat 3000e nettona, eli puhtaana käteen ja palkaa yli 180 000e vuodessa
Kouluttaudu siihen ammattiin niin se homma voi olla sun.
Ap on niitä, joille valta ANNETAAN.
Myös rahaa elämiseen vain ANNETAAN.
Mitään ei itse tarvitse tehdä, vain öyhöttää.
Pakotettu eutanasia kaikille 70 vuotta täyttäneille ja omaisuus valtiolle.
Vierailija kirjoitti:
Turhaa puhetta, ei ne mihinkään ulkomaille. Samalla kaavalla kuin ennenkin, ammatti, perhe ja työpaikka, ja kotisuomessa vielä. Suomi elää työn kautta, miksi se siitä mihinkään muuttuisi.
Ja jokainen ottakoon ihan itse vastuun elämästään!
Vierailija kirjoitti:
Ei mun vanhat kalsarini sua tai valtiota auta. -mummo 70v.
Hei! Olen Pirkko 85v ja nautin elämästä! Muita paikalla?
Vierailija kirjoitti:
Oi, lyhyt elämä sinulla tiedossa sitten. Muista käyttää se hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Ne lähtee, joista on lähtijöiksi. Ei siellä ulkomaillakaan mitään anneta, valtaa tai muuta. Sopii mennä kokeilemaan.
Ap pää kiinni ja mee töihin. Ette te mutetan saa mun eläkettä maksettua ja mikään muu sinussa ei mua kiinnosta.
ps. kiva kun ilmat ovat alkaneet taas lämmetä täällä Espanjassa
Vierailija kirjoitti:
Teepä itse ensin töitä eläkeikään asti - ja jatka sitten työntekoa niin voit nostaa eläkettä ja palkkaa. Kaikillahan on tämä mahdollisuus. Se on vain valintakysymys. Älä siis valita!!
Vierailija kirjoitti:
Koskee myös sinun vanhempiasi ja aikanaan sinua, ellet älyä kuolla nuorena, idiootti.
ANNETAAN ELÄKELÄISILLE VAIN JUKURTTIA JA RAHKAA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaa puhetta, ei ne mihinkään ulkomaille. Samalla kaavalla kuin ennenkin, ammatti, perhe ja työpaikka, ja kotisuomessa vielä. Suomi elää työn kautta, miksi se siitä mihinkään muuttuisi.
Ja jokainen ottakoon ihan itse vastuun elämästään!
Perhe? Yleensä tuon sanan on ajateltu tarkoittavan myös lapsia. Ja kuten tilastoista näkyy, ei lapsia juuri enää synny. Maa ja kansa tuhoutuvat parissa sukupolvessa.
Meillä on enemmän alle 30v eläkeläisiä kuin yli 90v eläkeläisiä (lähde: eläketurvakeskus), joten mitä tekisimme näille nuorille ahdistuneille työtäkauhisteleville?
Minä olen vanhuuseläkkeellä oleva kirjantekijä, teen töitä freenlancerina ja maksan saatanasti veroja. Ja autan työtöntä poikaani ja sairasta miniääni. Valitettavasti he eivät ole oman alani ammattilaisia, joten en voi nakittaa hommiani heille. Syyttäkää toimeksiantajia jotka tarjoavat töitä meille jotka osaamme.
Ap haluaa maailman jossa ei ole yhtään yli 65-vuotiasta näyttelijää, ohjaajaa, säveltäjää, muusikkoa, taidemaalaria ja kirjailijaa. Kaikki vaan saunan taakse. Luin muuten kerran erään tanskalaisen dystopian jossa teloitettiin kaikki ylioppilaskirjoituksissa reputtaneet 18-vuotiaat. Siitäkö voisi aloittaa?
Eläkeläiset äänestävät, nuoret eivät. Eläkeläiset tulevat aamulla töihin, työttömiä ei saa enää töihin alle 3500 e/kk palkalla.
Kuka hoitaa lapset ja vanhukset, jos eläkeläiset ei suostu töihin? Varallisuutensa he muuten ovat tienanneet tekemällä töitä 45 vuotta, kun moni 45v ikäinen on kerryttänyt työvuosia vasta 10.