Olisiko sinulle unelma tällainen parisuhde?
Mies maksaa kaiken: asumisen, ruuat, lasten kukut, matkustelut, ym. Jos tienaat itse jotain, se on sinun omaa rahaasi. Sinä teet kaikki kotityöt ja hoidat lapset. Mies tienaa paljon ja saat lähes kaiken mitä haluat. Miehen hyvät tulot on pitkien työpäivien ja työmatkojen ansiota.
Kommentit (20)
Tottakai. Mies voi panna minua kuin aropupu
Mitä tekee miehellä, jota ei edes koskaan näe?
Ei tuo ollut unelmani, mutta se oli elämäni.
Minä kävin töissä, hankin muutaman sijoituskämpän, osakkeita, metsää, kesämökin eli melkoisen turvan vanhuudenpäiviksi. Kummallisinta on se, että me olimme ja olemme edelleen ihan onnellisia yhteisestä elämästä, jossa molemmat saivat toteuttaa unelmiaan ja lapsistakin kasvoi ihan tasapainoisia kansalaisia. Vaihtaisinko pois lasteni taloudellisesti huolettoman lapsuuden kodissa, jossa vanhemmat rakastivat ja kunnioittivat toisiaan tai heidän mahdollisuutensa asua vanhempien omistamassa asunnossa opiskeluaikana - en todellakaan!
Mikä pitää olla ammatti, että on tuollaiset tulot!? Lääkäri?
Ei. Olisin kotona kotitöiden vankina ja mies kävisi kotona syömässä ja nukkumassa.
Ei, koska vihaan kotitöitä. Teen mielummin töitä ja maksan siivoojalle.
Arvostan yhteistä aikaa niin paljon, ettei olisi mun juttuni. Eikä ollutkaan. Meilläkin on jo aikuinen lapsi, asuu halvalla vuokralla äitini kakkosasunnossa. Miehen työura päättyi 30-vuotiaana ja minä heittäydyin puolikkaalle 10 v myöhemmin, näillä mennään kunnes lakataan menemästä. Velattomia oltiin kolmevitosina, se on auttanut paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Olisin kotona kotitöiden vankina ja mies kävisi kotona syömässä ja nukkumassa.
Ja lastenkin pitäisi olla hys hys kun isi nukkuu..
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjä, yritysjohtaja, kansanedustaja, tms
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska vihaan kotitöitä. Teen mielummin töitä ja maksan siivoojalle.
Nainen kuuluu nyrkin ja hellan väliin
Facen eräällä keskustepalstalla joku mies valitti, kun vaimo valittaa, vaikka hän maksaa kaiken. Pitkien työpäivien vastapainoksi harrastaa ja tekee joitakin reissuja ihan kavereiden kesken. Muija valittaa, vaikka häneltä ei puutu MITÄÄN
Vierailija kirjoitti:
No ei mikään ammatti, jossa tienataan rahaa palkkatyöllä. Palkkatyö on köyhien hommaa. Lääkäreistä suurin osa on köyhiä (tulot alle 10 miljoonaa vuodessa ja varallisuus alle miljardi).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjä, yritysjohtaja, kansanedustaja, tms
Eipä ole yrittäjillä tuollaisia tuloja. Ellei ole iso yritys.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen, joka tarvitsee ammatin, on köyhä ja köyhäksi jää.
Mitä väliä sillä on miten parisuhteessa jaetaan tienaaminen ja kotitöidenteko tai töissäkäynti ja lastenhoito kunhan molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä ja molempien varallisuus ja eläkesäästöt ovat kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on miten parisuhteessa jaetaan tienaaminen ja kotitöidenteko tai töissäkäynti ja lastenhoito kunhan molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä ja molempien varallisuus ja eläkesäästöt ovat kunnossa?
No sitä väliä, että mammaraati ei hyväksy!
Vierailija kirjoitti:
Facen eräällä keskustepalstalla joku mies valitti, kun vaimo valittaa, vaikka hän maksaa kaiken. Pitkien työpäivien vastapainoksi harrastaa ja tekee joitakin reissuja ihan kavereiden kesken. Muija valittaa, vaikka häneltä ei puutu MITÄÄN
Paitsi MIES
No ei todellakaan. Miksi edes olisi?