Vähänpä on kaappitilaa uusissa vuokra-asunnoissa
ainakin yksiöiden suhteen.
Laitoin (tiedän kyllä ettei tule menemään läpi) hakemuksen valmistumassa olevaan vuokrataloon yksiöön. Tässä on kyllä keittiössä kuvien perusteella kaappeja, mutta vaatetavaraa varten ei ole kuin alkovin puolella yks kaappi ja sitten näytti eteistilassa olevan kaksi.
Nykyisessä asunnossa joka sekin pienen keittiön ja alkovillisen olohuoneen + kylppärin mukainen. Täällä on alkovin puolella kolme korkeaa kaappia, eteisessä yksi vaatekaapiksi sopiva ja yksi siivouskomeroksi sopiva.
Keittiössä perinteiset ylä- ja alakaapit.
No... Mitenkähän mun roippeet mihinkään mahtuis ilman ekstrahankintoja, kun nytkin tekee tiukkaa tavaroiden ja vaatetavaran kanssa. Vaatetavaroita on siis liinavaatteita ja päälle puettavia vaatteita sun muuta...
Hjoo. No, ei mulla ole tuohon mitään mahiksia tietysti kämppää saadakaan.
Täytyy ruveta katselemaan ihan toisista kaupungeista.... Mieluiten jopa sellainen jossa on taloyhtiönetti...
Kommentit (6)
Ai oletko löytänyt niistä kaapin/kaappeja? Luksusta!
Vierailija kirjoitti:
Ai oletko löytänyt niistä kaapin/kaappeja? Luksusta!
No, asuntojen esittelykuvien perusteella kaappeja on...
Nykyään säilytystilaa on surkeasti. Muutimme 55 neliöisestä kämpästä 58 neliön asuntoon ja säilytystila väheni puoleen. Olin ajatellut ostaa isot liukuovivaatekaapit eteiseen, mutta muutettua selvisi, ettei siihen seinään saa kiinnittää mitään. Nyt siinä on kaksi Ikean korkeaa lipastoa ja kolmas olohuoneessa. Kyllä kyrsii. Keittiö on pahin, koska kiva u-keittiö vaihtui pieneen seinäkeittiöön.
Vanhoissa oli vaatekomero. Miksi niiden teko lopetettiin?
Vierailija kirjoitti:
Vanhoissa oli vaatekomero. Miksi niiden teko lopetettiin?
Vanhoissa asunnoissa myös ihan vaatehuone. Nykyään maksimoidaan rahan tulo ja siksi rakennetaan pieniä kopperoita joissa ei ole säilytystilaa. Kaapit pitää ostaa asukkaan itse. Tämä koskee omistusasuntojakin, eivät nekään mitään tilavia ole. Mikä ennen oli kaksio, on nykyään kolmio, ja jopa neljä huonetta. Hulluutta!
Hävitä turhat, et tarvitse niin paljon.