Mitä oli teidän parisuhteen ensimmäiset riidat?
Meillä ei 2 vuoden aikana ole vielä ollut riitoja
Kommentit (5)
Miehestä oli ok että hänen koiransa (kyllä, koira eikä kissa) kiipeili keittiön pöydälle, minusta ei, ensimmäinen riitamme tuli siitä.
Meillä oli eka riita n. 2kk kohdalla siitä, kun mies tavallaan oletti, että kantaisin hänen kanssaan yhtä hänen ongelmaansa tai jopa ratkoisin tämän ongelman hänen puolestaan.
Siitä tuli sellainen usean päivän vänkääminen, että kumppanina olen kyllä tukena, mutta omat ongelmat joutuu hoitamaan itse tai hakemaan niihin apua halutessaan itse. Onneksi mies tajusi ottaa vastuun asioistaan, muuten olisi ollut lyhyt suhde.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli eka riita n. 2kk kohdalla siitä, kun mies tavallaan oletti, että kantaisin hänen kanssaan yhtä hänen ongelmaansa tai jopa ratkoisin tämän ongelman hänen puolestaan.
Siitä tuli sellainen usean päivän vänkääminen, että kumppanina olen kyllä tukena, mutta omat ongelmat joutuu hoitamaan itse tai hakemaan niihin apua halutessaan itse. Onneksi mies tajusi ottaa vastuun asioistaan, muuten olisi ollut lyhyt suhde.
Mikä se ongelma oli?
Tein videopelissä hänen mielestään väärin mistä seurasi armoton huuto ja heitti luurit korvaan kun etänä pelattiin. Olisihan tuo pitänyt punaiseksi lipuksi tajuta ja jättää siihen koska jatkossa riitoja seurasi yhtä merkityksellistä asioista.
Up?