Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä oli teidän parisuhteen ensimmäiset riidat?

Vierailija
09.01.2026 |

Meillä ei 2 vuoden aikana ole vielä ollut riitoja

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up?

Vierailija
2/5 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä oli ok että hänen koiransa (kyllä, koira eikä kissa) kiipeili keittiön pöydälle, minusta ei, ensimmäinen riitamme tuli siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli eka riita n. 2kk kohdalla siitä, kun mies tavallaan oletti, että kantaisin hänen kanssaan yhtä hänen ongelmaansa tai jopa ratkoisin tämän ongelman hänen puolestaan.

Siitä tuli sellainen usean päivän vänkääminen, että kumppanina olen kyllä tukena, mutta omat ongelmat joutuu hoitamaan itse tai hakemaan niihin apua halutessaan itse. Onneksi mies tajusi ottaa vastuun asioistaan, muuten olisi ollut lyhyt suhde.

Vierailija
4/5 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli eka riita n. 2kk kohdalla siitä, kun mies tavallaan oletti, että kantaisin hänen kanssaan yhtä hänen ongelmaansa tai jopa ratkoisin tämän ongelman hänen puolestaan.

Siitä tuli sellainen usean päivän vänkääminen, että kumppanina olen kyllä tukena, mutta omat ongelmat joutuu hoitamaan itse tai hakemaan niihin apua halutessaan itse. Onneksi mies tajusi ottaa vastuun asioistaan, muuten olisi ollut lyhyt suhde.

Mikä se ongelma oli?

Vierailija
5/5 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein videopelissä hänen mielestään väärin mistä seurasi armoton huuto ja heitti luurit korvaan kun etänä pelattiin. Olisihan tuo pitänyt punaiseksi lipuksi tajuta ja jättää siihen koska jatkossa riitoja seurasi yhtä merkityksellistä asioista.