Juudaksen kirje 1: Kertoo lopunajoista,jolloin Jumalan armo käännetään luvaksi riettauteen,luonnottomiin himoihin
Uuden Testamentin Juudaksen kirje on mielenkiintoista luettavaa siinä mielessä,kuinka se onkaan niin nykyaikaa kuvaavaa touhua.
Kristittyihin on luikerrellut jumalattomia vääriä opettajia,jotka kääntävät Jumalan armon luvaksi riettauteen ,siveettömään elämään,jossa saastutetaan oma ruumis luonnottomilla himoillaan.
Oho
Näin on käynyt nyt. Evankelis-luterilaisuuteen on luikerrellut kuin käärmeet konsanaan näitä jumalattomia maallisia ilman Pyhää Henkeä olevia piispoja ja pappeja,jotka hyväksyvät luonnottomat himot ja jopa menevät niin pitkälle,että siunaavat ne liitolla.
Tällä toimellaan he pilkkaavat Jumalan armoa ja kieltävät Jeesuksen Herruuden.
Sillä Jeesus on selkeästi kertonut mikä on Jumalan tahto avioliittoon nähden.Se on miehen ja naisen liitto.
Jumalan Sana on ikuinen,se ei ikinä muutu.Näin on myös Jeesus opettanut.
Joten ihminen on asettunut itse Jumalan paikalle ja päättänyt itse mikä on Jumalan tahto.
Voi piispa ja pappi parkoja minkä teitte,kun ette kunnioittaneet enää Jumalaa.Teille rangaistus on vielä kovempi,sillä teidän olisi pitänyt tietää paremmin,olettehan Jumalan Sanan opettajia.
Mihin on kadonnut Jumalan kunnioittaminen.
Kuinka te voitte pitää itseänne viisaampana kuin Jumala.
Kommentit (2)
Aloitetaanko siitä että määrittele mulle Jumala?