Miksi nykyään pitäisi olla koko ajan saatavilla?
Yksi kaveri viestittelee aika usein. Välillä saatan vastata todella monen tunnin viiveellä, koska minulla on muutakin elämää. Kun en ollut vastannut kahteen tuntiin sai viestin, että minusta ei kuulu ja mikä minua vaivaa. Mikä oletus se on, että puhelimella pitäisi roikkua koko ajan?
Kommentit (9)
Sun pitää informoida se. Etukäteen. Että mitä haluat ja toivot. Ja ettet halua olla koko ajan yhteydessä, elät muutakin elämää. Ei se lue ajatuksia ja odottaa liikaa. Voit antaa arvion. Kehotan hankkimaan joku muukin kommunikointiin.
Sekin on ärsyttävää, että jotkut kyttää paikalla olemista whatsapissa
En mä ainakaan ole ja olen sen hyvin selvästi kertonut ihmisille.
Jos asia on kiireellinen ja oikeasti vaatii minun huomiota hetinyt, niin olen pyytänyt sen sanomaan. Jos yhteydenotto on pelkkää diipadaapaa niin vastaan kun vastaan.
Toki on kavereita jotka ovat läheisempiä ja heidän kanssaan juttelen sitten muutenkin vain, mutta en todella tunne vastuuta olla saatavilla 24/7.
Kerro sille, että et elä puhelin kädessä. Jos ei se kelpaa, niin anna olla. Vastaat kun vastaat. Jos ei kyselyt lopu, niin blokkaa sen numero vaikka kuukaudeksi, kyllä se sillä aikaa lopettaa.
Kannattaa tehdä selväksi, että muutakin elämää on
Vierailija kirjoitti:
Laita niin et se ei näy oletko paikalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita niin et se ei näy oletko paikalla
Mun mielestä sen paikalla olemisen näkee, mutta "nähty viimeksi" saa piiloon
Ennen oli paremmin