Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Useita diettejä läpikäyneenö olen tajunnut karun totuuden- laihdun ja pysyn laihana kun syön tuskin mitään ja kulutan JOKA kalorin

Vierailija
07.01.2026 |

Aamulla söin yhden keitetyn munan ja kävelin töihin. Töissä join vain mustaa kahvia. Töiden jälkeen söin tonnikalaa ja raejuustoa sekä juoksin juoksumatolla. Itapalaksi mandariini ja teetä.

Painan nyt 67 kg ja tavoite saada vielä 10 kg pois. Aloituspaino oli 90kg.

Mikään " Jätä karkit pois ja käy kävelyllä" ei todellakaan toiminut minulla. Puolikin lautasellista riisiä ja pari lihapullaa,niin sen  kävelylenkin vaikukset kumoutuivat heti. En kyennyt kuluttamaan mitä söin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ja kauanko olet nyt laihduttanut?

Käsittääkseni jos ei paino suostu laskemaan niin kyse lienee jonkinlaisista suolistohormonien epätasapainosta tai insuliiniongelmista. 

Arvelisin myös että ei liian kauaa kannata itseään pitää ihan noin niukalla ravinnolla. 

Vierailija
2/6 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itselläni ei ole noin vaikeaa. Mulla toimii ihan vanhanaikainen kalorirajoitus. Käytän FoodLlama nimistä sovellusta, joka osaa tekoälyn avulla ruoasta otetusta kuvasta analysoida kalorit ja makrot. Se suosittelee mulle nyt, kun painan 90 kg ja olen istumatyöläinen nainen, 1700 kcal per päivä syömistä. Laihdun sillä mukavasti, ja kyllä siihen saa jo ihan hyvinkin syödä vaikkei nyt mässäillä. Aloitin 125 kilosta painonpudotuksen ja on ollut kyllä helppoa kuin heinänteko, vaikka ikää 50+.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se menee jos ei ole mitään sairautta tai painoa nostavaa lääkitystä, kuluttaa enemmän kuin saa.

Vierailija
4/6 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on itselleni myös paras dietti ja tiwtysti se toimii, koska on mahdotonta olla laihtumatta alikaloreilla. Kuukaudessa olen laihduttanut 10 kiloa kyseisellä metodilla, enkä nyt ainakaan kauheaksi palloksi ole sen jälkeen turvonnut. 182/75 jouluna tosin tuli se perinteinen pari lisäkiloa ja aion pyrkiä taas noin 70 kiloon.

Vierailija
5/6 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä olet ja mikä on normaalipainon raja? Jos olet jo laskennallisessa normaalipainossa, niin keholle ei välttämättä tee hyvää laihtua enempää, vaikka näyttäisikin kivemmalta. 

Vierailija
6/6 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän sun ottaa vähän iisimmin.

Pidin itseäni joskus alipainoisena syömällä pitkään 500 kcal päivässä, jotka kulutin lenkillä.

Olo oli sen mukainen.

Eihän siinä mitään, mutta oon sillä pelleilyllä tehnyt pysyvää haittaa sekä kehoon että aivotoimintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi